EXPLOSIEVE LENTEVIBES VOOR NEW BALLS PLEASE

Het jonge evenementenbureau New Balls Please heeft een nieuw record gevestigd. Het gras was er net iets groener, de klanten waren nog enthousiaster en de resultaten al even ongelooflijk.

35 dagen magie, dat is de eindbalans voor de maanden mei en juni 2015.

Klanten zoals Volvo, De Lijn, TomTom, Arcellor Mittal, Opel België, Bostoen, Vanhaerents en A.S. Adventure blikken met een grote glimlach terug op een evenementenseizoen vol aangename verrassingen. Binsfeld (Luxemburg) noemt het "een waar genoegen om opnieuw samen te werken met New Balls Please en kijkt vol enthousiasme vooruit naar de volgende samenwerking” en Volvo Belux zegt "dank u wel NBP voor alweer een geweldig evenement, knap gedaan!”.

New Balls Please is een internationaal gericht evenementenbureau met klanten uit verschillende sectoren en met een breed spectrum van mogelijkheden. De drie partners Valérie De Coster, Stein Hoogstoel en Michel Van Camp tellen samen 45 jaar expertise en brengen hun respectieve troeven samen in een absoluut uniek bureau.

Er is een nieuwe speler op de markt... ;)

newballsplease_eventagency_groenkwartierantwerpen_sergioherman.jpg