NEW BALLS PLEASE & PUBMARKET! SAMEN VOOR LIPTON EXCLUSIVE SELECTION

Op dinsdag 15 september kwamen 140 gasten samen in het Felix Pakhuis in Antwerpen met slechts 1 gemeenschappelijk doel voor ogen: kennismaken met Lipton Exclusive Selection, het nieuwe B2B-gamma van de theegigant. 

Internationale sprekers, inspirerende workshops en culinaire verwennerij gaven aan deze uitgebreide thee-exploratie een extra touch. Uitgangspunt van het evenement: Antwerpen als hoofdstad van de wereldwijde import, als bestemming van producten vanuit de beste theeplantages. Maar natuurlijk is deze grote stad veel meer dan dat: het is een bloeiende stad die trots is op haar cultuur, architectuur, mode, gastronomie...

‘t Eilandje was de perfecte locatie voor dit project. Op 3 verschillende plaatsen leerde het selecte publiek alles over de mogelijkheden die thee hen kan bieden. Een warm welkomstwoord van Miss België Virginie Claes en Nederlands acteur Bas Muys zette de toon voor de dag en werd gevolgd door een inspirerend ‘T-praatje’ van enkele gastsprekers.

Urban City was de volgende plek waar gasten tijdens verschillende workshops inspiratie konden opdoen. Proeven, blends samenstellen en duurzaamheid waren slechts enkele van de vele behandelde onderwerpen. De dag en avond eindigden aan het MAS (9 Beaufort) en met de uitstekende catering van topchef Viki Geunes ('t Zilte**).

Het resultaat van de samenwerking tussen Pubmarket! en New Balls Please: alweer een uiterst tevreden klant.

Wilt u graag meer weten? Ga eens een kijkje nemen op de nieuwe website van New Balls Please: www.newballsplease.be

newballsplease_liptonexclusiveselection_antwerp.jpg