Een terugblik op 2018!

Het laatste kwartaal van 2018 gaat in en de zaken gaan nog steeds razendsnel voor New Balls Please. Sedert de start van het nieuwe jaar, deden vele nieuwe klanten beroep op de expertise van het gewaardeerde evenementenbureau. Onder die nieuwe klanten enkele grote spelers zoals Carglass, Eneco, ING, Modere, Netflix, Nike, Puratos en Teconex.

Dat leidde tot een omzetverhoging van 35% in het eerste semester en een tevredenheidsscore van 95%. Niet ongewoon daar New Balls Please al sinds haar oprichting zwaar inzet op service en langetermijn samenwerking.

Dat resulteerde dan weer in diverse hernieuwde samenwerkingen met bestaande klanten, zoals onder andere AS Adventure, Deloitte, Connections, Hilti, Opel Belgium, Port of Antwerp, Restore en Volvo Cars Belux.

In totaliteit realiseerde New Balls Please in zes maanden 38 projecten met 61 effectieve event dagen voor 23 verschillende klanten.

Nieuw kantoor

De groei van het kantoor zorgt ook voor logistieke uitdagingen. Na 5 jaar nemen we dan ook met spijt afscheid van het inspirerende kantoor aan het Stapelplein in Gent.

Maar niet getreurd, eind 2018 nemen we met nog meer trots onze intrek in een gloednieuw kantoor dat ons team nog meer zal inspireren tot creatieve hoogstandjes.

De verhuis zal samenvallen met de viering van het vijfjarig bestaan van New Balls Please. Een heuglijk moment dat we samen zullen vieren met alle klanten die verantwoordelijk zijn voor onze uitzonderlijke groei.

Vooruitblik

Wat heeft de rest van 2018 voor ons in petto?

We blijven verder inzetten op de drie pijlers waarvoor we gekend staan: Creative Events, Content Creation en Event Design.

Met dezelfde gedrevenheid als voorheen, kijkt het 14-koppige team er dan ook naar uit om ook in in het laatste kwartaal van 2018 zijn tanden zetten in de verschillende reeds bevestigde evenementen voor o.a. Barry Callebaut (ism. Berlin Agency), Bidfood (ism Pubmarket!), Connections, Deloitte, Facebook, Fevia, ING, Modere, Opel Belgium en Restore.