newballsplease_openingchocolateacademy_specialevent.jpeg
EuBEA+stamp+2014.jpg

NEW BALLS PLEASE WINT ZILVEREN AWARD TIJDENS EUBEA FESTIVAL 2014

In zonnig Sevilla was de 11de editie van het EUBEA Festival weer dé place-to-be voor Europese stakeholders uit de evenementenbranche. Elk jaar worden in verschillende categorieën awards uitgereikt aan internationale evenementenbureaus. De “Opening van de Chocolate Academy” voor onze klant Callebaut was goed voor een zilveren award voor New Balls Please in de categorie ‘Beste B2B-evenement’. Met deze tweede plaats namen we in ons eerste jaar al onmiddellijk de maat van 7 kwaliteitsvolle projecten uit 5 verschillende Europese landen.

Het project “Opening van de Chocolate Academy” was een perfect voorbeeld van een vlotte samenwerking tussen de klant (Callebaut), een communicatiebureau (Berlin) en een evenementenbureau (New Balls Please, wie anders?). Wanneer alle partijen zich engageren voor een optimaal resultaat en al hun middelen en kennis voor het project inzetten, moet dit wel tot een ‘perfect’ evenement leiden. Zoals hier duidelijk het geval was.

De klant Callebaut drukte het als volgt uit:

“2014 was een uitzonderlijk jaar voor Callebaut. Het was het jaar waarin we de wereld toonden waarom we reeds 100 jaar veel liefde, passie en toewijding in onze Fijnste Belgische Chocolade investeren. Dankzij onze samenwerking met New Balls Please en Berlin vóór, tijdens en na het evenement zijn we er perfect in geslaagd om onze doelstellingen te verwezenlijken:

1) We wisten onze gasten te verrassen en dompelden ze vanaf hun aankomst aan het evenement onder in een wonderlijk bad van Belgische chocolade. Door ons unieke ‘van boon tot chocolade’-verhaal nieuw leven in te blazen, begrepen alle gasten de boodschap van onze onderneming en de passie die we elke dag in onze chocolade investeren.

2) We wisten ook de pers te verrassen en kregen uitzonderlijke en bijzonder waardevolle zendtijd op de nationale televisie, in primetime.

3) We hebben de harten gestolen van duizenden ambachtslieden, die nu vanuit de hele wereld naar onze Chocolate Academy komen om workshops bij te wonen.

De woorden van Claudia Kühne, Global Brand Manager bij Callebaut, vatten de samenwerking perfect samen: “Laten we onze chocoladeboodschap over de hele wereld verspreiden’.