activation

Geef uw merk, producten & diensten een boost

FLEXUS

GROETEN UIT ACTIVATIE

10 JANUARI 2018
Waasland Shopping Center, Sint-Niklaas
België

Als je op 10 januari in het Waasland Shopping Center was, had je de kans om terug te gaan naar je kindertijd. De stunt was bedacht door Flexus en uitgevoerd door New Balls Please om een nieuw seizoen aan te kondigen van ‘Groeten uit’ en de bijhorende televisiespot op te nemen. Mensen konden genieten van een totale make-over van haar en make-up in de stijl van de jaren 60, 70, 80 of 90. Zoals het elke make-over betaamt, werden er ook voor en na foto’s genomen, alsook werd hun reactie op de transformatie gefilmd om de herinnering te koesteren.

 terug naar projecten


FLEXUS

BLIND GETROUWD ACTIVATIE

23 JANUARI 2018
Centraal Station, Antwerpen
België


Flexus en New Balls Please hebben krachten gebundeld om het derde seizoen te lanceren van het bekende televisieprogramma Blind Getrouwd. Een imposante stand in Station Antwerpen-Centraal simuleerde een trouwsetting waar koppels werden aangespoord om hun liefde te verklaren aan elkaar. Hun omhelzing en kus werd vastgelegd met een thermische camera en geprojecteerd op een groot LED scherm, zodat iedereen de warmte tussen het koppel kon aanschouwen. De pittoreske stand trok de aandacht van vele pendelaars en zorgde voor een unieke ervaring en een geslaagde televisie spot.

 terug naar projecten


LIDL BELGIum

LIDL BEACH

23-28 MEI 2017
DE KWINTE, WESTENDE
BELGIË

Zon, ijskoude cocktails en tropische workshops... is de zomer al begonnen misschien? Gedurende 6 zonnige dagen werd Lidl België de echte koningin van het strand en bood ze ontspanning en entertainment aan personeel, pers en publiek in haar trendy Lidl Beach pop-upbar in De Kwinte, Westende.

 terug naar projecten


sanoma belgium

FLAIR SHOPPING DAY

17 JUni 2017
DOCKS BRUXSEL
BELgië

Flair Shopping Day is onder de lezers van Flair een meer dan waardevolle traditie geworden, want op die dag worden de trouwe fans in de watten gelegd als echte prinsessen. Om er ook dit jaar een magische dag van te maken, sloegen New Balls Please en Checkmate de handen in elkaar en vormden ze het shopping center Docks Bruxsel om tot het betoverende Flair Shopping Paradise. 27 000 enthousiaste bezoekers konden die dag genieten van de bekende pop-up modeshow, selfie-, makeup- en DIY-corners en van een meet n’ greet met hostess Eline De Munck in de Flair Lounge.

 terug naar projecten


A.S. ADVENTURE

ACTIVERING DE KOUTER

18 - 21 OKTOBER 2016
GENT - BELGIË

“Hoe kan je ervoor zorgen dat iedereen de verhuis van A.S. Adventure opmerkt?” Dat was voor ons de hamvraag. Het antwoord op die vraag leek heel simpel: gewoon in het midden van Gent een basiskamp opzetten en klanten de setting laten verkennen. Gedurende 3 avontuurlijke dagen kampeerde A.S. Adventure in tenten aan De Kouter alvorens naar haar nieuwe toplocatie te vertrekken: een gerenoveerd, state-of-the-artgebouw in de Zonnestraat.

 terug naar projecten


SANOMA MEDIA BELGIË

FLAIR SHOPPING DAY

16 OKTOBER 2016
WIJNEGEM SHOPPING CENTER
BELGIË

Dit jaar keerde New Balls Please het Wijnegem Shopping Center pas echt binnenstebuiten met de organisatie van deze schitterende Flair Shopping Day. Meer dan 55.000 bezoekers genoten er van de smaak van glitter en glamour! Selfiehoekjes met ‘echte sterren’, complete make-overs en doe-het-zelfworkshops maakten de dag helemaal af. Natuurlijk hadden we ook een aantal heel bijzondere gasten uitgenodigd: Karen Damen, TV-presentatrice Eline De Munck en acteurs Rik Verheye & Bart Hollanders, bekend van de populaire TV-serie 'Callboys', brachten maar al te graag de dag door met de Flair-lezers. Deze fantastische dag werd afgesloten met een geweldige party onder leiding van DJ’s Wout en Regi. 

 terug naar projecten

 


OPEL CHECK & GO

HALF SEPTEMBER – HALF OKTOBER 2016
10 LOCATIES IN BELGIË

Tijd om de baan op te gaan! Opel Check & Go toert heel België rond en doet daarbij in 5 opeenvolgende weekends 10 verschillende commerciële hotspots aan. Terwijl experts hun wagen aan een volledige check-up onderwierpen, konden de Opel-bestuurders genieten van een drankje in de Opel-lounge. Vervolgens kregen ze een uitgebreid rapport van de check-up en een specifieke en tijdelijke waardebon. Samen houden we uw Opel op de baan.

 terug naar projecten

 


SANOMA LIBELLE GREEN FAIR

24 APRIL 2016
HOMBEEK (MECHELEN)

Ongeveer 200 deelnemers vulden de namiddag op met ecologische tips, ideeën en planten aan eerlijke prijzen. Het opzet van deze beurs: het grote publiek laten kennismaken met de grote verscheidenheid aan planten, dit alles gekaderd in een gezinsvriendelijke omgeving en met comfortabele en gezellige buitenterrasjes.

 terug naar projecten

 

 


SANOMA MEDIA BELGIË

FLAIR SHOPPING DAY 2015

18 OKTOBER 2015
WIJNEGEM SHOPPING CENTER
BELGIË

18 oktober 2015: ongeveer 80.000 Belgische fashionista’s trokken naar het Wijnegem Shopping Center om er door hun favoriete magazine als prinsessen verwend te worden. Het Flair-publiek kon maar niet genoeg krijgen van de vele verrassingen, make-overs, tattooboys, selfiecamera's, gadgets, enz.

Het centrale plein werd omgebouwd tot een livepodium voor Flair On Air. Via de Antwerpse regionale radiozender 107.0 FM, online en on air, kon het thuispubliek de hele happening volgen. Tijdens dit event ontvingen Kristin en Lisa heel wat bekende gasten zoals Eva Daeleman, Ish Ait Hamou (So You Think You Can Dance), Eline De Muynck, Joy Anna Thielemans, Ben Segers, Filip Peeters en nog vele anderen.

 terug naar projecten

 

 


OPEL BELGIË

OPEL ADAM POP-UPSTORE

FEBRUARI 2013 STADSFEESTZAAL
ANTWERPEN - BELGIË

Een Opel Adam pop-upstore in hartje Antwerpen met heel wat animatie.

 terug naar projecten

 

 


client event

Uw klanten zijn uw belangrijkste activa voor uw dagelijkse bedrijfsvoering. Het is hun liefde die uw merk groot maakt. Een klant die overtuigd is van uw product en dienst wordt een ware merkambassadeur die weer nieuwe klanten aanbrengt. Toon hun uw waardering met een uniek evenement.

Bidfood

vip event

13 September 2018
Aérodrome Oostmalle
België

Bidfood viert zijn 100ste (!) verjaardag dit jaar, en ze vieren het door verschillende evenementen te organiseren over verschillende maanden. Het eerste event op de agenda was een exclusieve VIP ervaring enkele prominente klanten. De aanwezigen werden verrast met uitstekende catering en een once-in-a-lifetime kans om mee te vliegen met zeldzame militaire vliegtuigen. Dit event was het perfecte startsignaal voor verschillende verjaardagsevents. Proficiat Bidfood!

← terug naar casussen


TECONEX

IN THE SPOTLIGHTS

1 MAART 2018
DOCKS DOME, BRUSSEL
BELGIË

Als toonaangevend bedrijf in elektrische laagspanningsaansluitingen, organiseerde Teconex een fascinerende avond, volledig in het teken van de introductie van hun nieuwe visie aan hun klanten en partners. Ze lieten hun klanten hun innovatieve verlichtingsproducten ontdekken in een unieke, excentrieke setting. Nadien genoten de genodigden van verschillende optredens met spectaculaire lichteffecten en een rijkelijk walking dinner.

← terug naar casussen


Fuji Oil Europe

25ste verjaardag & opening van nieuw gebouw

6-7 OkTOBER 2017
GENT
BELGiË

Op 6 oktober kwam een bijzondere Japanse delegatie naar België afgezakt om er de 25ste verjaardag van Fuji Oil Europe te vieren en tegelijk het nagelnieuwe bedrijfsgebouw in Gent Zeehaven plechtig in te huldigen. Na de feestelijke opening werden op vrijdag voor 200 vips en op zaterdag voor 500 werknemers en hun familieleden rondleidingen doorheen het oude en nieuwe gebouw georganiseerd.

← terug naar projecten


Van Oirschot

50 jaar Van Oirschot

30 SEPTEMBER 2017
ANTWERPEN
BELGIË

Met fonkelende lichtjes en muziekoptredens maakten we van de 50ste verjaardag van Van Oirschot een onvergetelijke dag. De meer dan 1200 gasten zullen nog heel lang kunnen nagenieten van hun avondje uit in deze sprookjesachtige setting met muziekdiva Natalia en de Belgische coverband Cookies & Cream.

← terug naar projecten


PUBMARKET!

BIDVEST BEURS 2016

27 OKTOBER 2016
NEKKERBOX MECHELEN
BELGIË

Tijdens de Bidvest Beurs 2016 boden allerlei voedselleveranciers in de Nekkerbox in Mechelen hun beste diensten aan Bidvest’s klanten aan. Vervolgens werden klanten en leveranciers uitgenodigd voor een magisch winterfeest waarop ze in een wit winterlandschap konden genieten van een heerlijk diner. Rendieren, kaarslicht, sneeuwvlokken, you name it ... New Balls Please weet hoe je een feestje moet organiseren!

← terug naar projecten


VOLVO STERCKX

OPENING VAN NIEUWE SHOWROOM

20 OKTOBER 2016
HALLE
BELGIË

Feestelijke opening van de nieuwe showroom van Volvo Sterckx in Halle. Hoe kan je beter een nieuwe showroom presenteren dan met de voorstelling van een nieuwe wagen? Voor één avond deed Volvo Sterckx Halle dienst als setting voor een megaspektakel terwijl het werd verlicht door kleurrijke steltlopers die met hun glanzende kostuums LED-licht produceerden. Maar het moment suprême was ongetwijfeld de nieuwe V90 die, zich een weg banend doorheen de massa, de showroom binnenreed en daarbij echt iedereen met verstomming wist te slaan. 

← terug naar projecten


Trend Micro

Continental Europe Executive Partner Meeting

Hotel Dolce Sitges
31 MEI – 2 JUNI 2016
SITGES – SPANJE

De IT-beveiligingspartner Trend Micro organiseerde haar Europese congres in Sitges samen met New Balls Please. Ongeveer 70 gasten werden vanuit de luchthaven naar het 5-sterrenhotel Dolce Sitges gebracht, waar in een schitterend decor catering was voorzien. Vervolgens brachten alle gasten een bezoek aan de wijngaard van Can Rafols dels Caus, waar ze het productieproces van de lokale wijn konden volgen en ook ingewijd werden in enkele andere lokale activiteiten zoals het bottelen van olijven en een aantal voeding- en drankworkshops. Een barbecue en fietstocht rondde het event af, waarna alle gasten terug naar de luchthaven werden gebracht.

← terug naar projecten


Unilin

21 APRIL 2016
THE LOFT DU 202
BRUSSEL

Unilin zorgt voor een vroege zomer voor haar gasten. Interieurontwerpers uit het hele land werden uitgenodigd voor een gezellig samenzijn in Loft 202 in Brussel.
Op deze bijzondere plek zullen ze kunnen luisteren naar een spreker die gespecialiseerd is in festivaldecors zoals die van Tomorrowland.
Tijdens en na zijn lezing kunnen de creatieve geesten bij een hapje en een drankje ook nog eens hun netwerk uitbreiden.

← terug naar projecten

 

 


PUBMARKET! VOOR BIDVEST

BIDVEST BEURS 2015

15 OKTOBER 2015
BELGIË

Brussels Event Brewery was gastheer voor "More than tradition", een B2B-beurs georganiseerd door Bidvest voor 57 exposanten (o.a. Danone België, Unilever, Duni, Douwe Egberts België Croky, Lotus Bakeries) en circa 700 gasten, met afsluitend diner en een meer dan geslaagd optreden van Raf Van Brussel en zijn partyband Brussels At Night.

Bidvest is marktleider op het vlak van foodservice in België. Als onderdeel van de Zuid-Afrikaanse Bidvest Groep selecteren ze dealers en groothandelaars. Ook de zoektocht naar producten is afgestemd op de heel diverse noden van hun klanten, net zoals het klaarmaken van de bestellingen en de regelmatige leveringen over heel België en Luxemburg. Alle activiteiten worden perfect gecoördineerd met hun respectieve klanten, die allen op zoek zijn naar oplossingen voor een optimale en doeltreffende controle over hun keuken en de “one-stop-leveringen”.

← terug naar projecten


Berlin for Vanhaerents

7th Heaven

19JUNI 2015
GROEN KWARTIER (ANTWERPEN)
BELGIË

In de zoektocht naar kopers of investeerders nodigde Vanhaerents 50 topklanten uit tot een bezoek aan een van haar overblijvende penthouses op de site ‘t Groen Kwartier in Antwerpen. Topcatering van The Jane (Sergio Herman en Nick Bril) en The Upper Room Bar brachten alle gasten in de 7de hemel.

← terug naar projecten

 


PUBMARKET! VOOR BIDVEST

BIDVEST BEURS 2014

OKTOBER 2014
WILD GALLERY
BRUSSEL – BELGIË

Beurs voor professionals opgebouwd door alle voedingsleveranciers van Bidvest in de Wild Gallery in Brussel, gecombineerd met een fantastisch avondevenement met food trucks en livemuziek van The Vicious.

← terug naar projecten


MPI BELGIUM

BE Conference

24 JUNi 2015
CHÂTEAU FOND'ROY
BRUSSEL
BELGIË

Jaarlijkse BE Conferentie voor de Belgische afdeling van MPI (Meeting Professionals International). In het prachtige decor van Château Fond'Roy in Brussel werden de deelnemers ondergedompeld in een wereld van perfecte service en uitmuntende gastvrijheid. 

← terug naar projecten

 


BINSFELD

LANCERING ARCELOR MITTAL

11 JUNI 2015
PARK VAN BEERVELDE
BELGIË

80 exclusieve B2B-gasten genoten van een productlanceringsseminarie in combinatie met een overheerlijk diner en entertainment op topniveau van een wereldberoemde goochelaar en een ontspannend jazztrio.

← terug naar projecten

 


congress

Een congres kan je definiëren als "een heleboel mensen die bijeenkomen rond een welbepaald thema of onderwerp". Nationale en internationale congressen hebben geen geheimen meer voor ons. New Balls Please maakt van uw mega-event een groot succes door de juiste setting en de perfecte locatie te kiezen.

PORT OF ANTWERP

LANCERING WORLD PORT SUSTAINABILITY PROGRAM

 

22-23 MAART 2018
Het Havenhuis, Antwerpen
België

Tien jaar na de opstart van het World Port Climate Initiative, organiseerde Havenbedrijf Antwerpen een gedenkwaardige tweedaagse conferentie om het nieuwe World Port Sustainability Program te lanceren. Het evenement was gewijd aan het engagement van de internationale havens voor de nieuwe duurzame ontwikkelingsdoelen. C-levels van prominente wereldhavens, internationale aandeelhouders en H.M. Koningin Mathilde waren getuige van dit unieke symposium en genoten van inspirerende keynote speakers, interactieve workshops en boeiende paneldiscussies.

 terug naar projecten


AZ KLINA

THE TONIGHT SHOW STARRING AZ KLINA

26 JANUARI 2018
BLUEPOINT, ANTWERPEN
BELGIË

Op 26 januari 2018 was het weer tijd voor de jaarlijkse Huisartsen receptie van AZ Klina waar traditioneel de nieuwe specialisten worden voorgesteld aan de regionale huisartsen. Deze editie ging door in Bluepoint Antwerpen waarbij de verborgen talenten van de specialisten centraal stonden. Dit zorgde voor een schitterende avond met verrassende films, optredens en interviews met als concept: The Tonight Show, starring AZ Klina, met Lieven Van Gils als talkshow host en onder muzikale begeleiding van de AZ Klina Houseband.

 terug naar projecten


FEVIA

JAARVERGADERING

4 DECEMBER 2017
BRUSSEL
BELGIË

In de aanwezigheid van 700 gasten organiseerden Fevia én New Balls Please hét netwerk evenement van het jaar in de voedingsindustrie. CEO's en consultants werden vermaakt met een 70 minuten durende interactieve show met chef Albert Verdeyen in een compleet ingerichte keuken, onder professionele presentatie van Hanne Decoutere. De netwerk receptie achteraf werd verzorgd door verschillende leden en partners van Fevia, waarbij er authentieke, Belgische ingrediënten gebruikt werden. Bestempeld als de meest succesvolle editie ooit, waren we ook trots om deel te mogen uitmaken van de lancering van de nieuwe huisstijl van Fevia. 

 terug naar casussen


AZ KLINA

AZ KLINA UNPLUGGED

27 JANUARI 2017
JAISELINGS ROYAL PALACE
WERNHOUT, NEDERLAND

Ongetwijfeld zal AZ Klina Unplugged herinnerd worden als dé muziekshow van het jaar met een fantastisch liveconcert en intrigerende interviews in het Jaiselings Royal Palace in Nederland. Centrale gast Paul Michiels en enkele van zijn vele getalenteerde muziekvrienden zorgden samen voor een aantal indrukwekkende muzikale performances. Daarbij werd elke act gevolgd door een diepte-interview tussen Roos Van Acker en de nieuwe specialisten en huisartsen van AZ Klina. Na deze geslaagde mix van topentertainment en interessante gesprekken sloot AZ Klina de avond af met een al even voortreffelijk walking dinner.

 terug naar projecten


DEME 

CONVENTION

15-18 DECEMBER 2016
CHANTILLY
FRANkrijk

De 3-daagse conventie van DEME vond plaats in het kasteel en conventiecentrum Les Fontaines in Chantilly. Met een vlekkeloze full-time coördinatie van de auditoriumsessies, quizes en workshops door New Balls Please bleef het evenement de klanten steeds opnieuw verwonderen. Omdat gasten het verdienen om als echte prinsen en prinsessen te worden verwend, werden elke dag de meeste exquisiete lunches en diners geserveerd. Ook was er aan magie en verrassing geen tekort. Zo werden alle gasten getrakteerd op een betoverende paardenshow in het paardenmuseum Les Grandes Ecuries.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

OPEL DEALERCONGRES

18-19 NOVEMBER 2016
C-MINE-GENK/DE CENTRALE-HEUSDEN-ZOLDER

Een perfecte ontmoetingsplaats voor al haar dealers op een unieke locatie: dat was waar Opel naar op zoek was. En dus werden alle Opel-dealers uit België en Luxemburg uitgenodigd om naar C-mine Genk te komen, een voormalige mijnsite getransformeerd tot een creatieve hub. Terwijl de Opel-dealers deelnamen aan het businessprogramma, stond er voor hun partners een workshop “karikatuurtekenen” op het programma. Een hoop creativiteit en veel plezier zetten de toon voor de rest van de dag. Dan was het eindelijk tijd voor het avondfeest met diner. In een in mysterieus blauw en rood licht gehuld mijndecor kregen de gasten een heerlijk uitgebreid diner geserveerd door obers verkleed als oude mijnwerkers. En natuurlijk was er ook goede muziek. Olivier Laurent wist de harten van het publiek te veroveren met een geweldige zang- en imitatie-act. 

 terug naar projecten


AZ KLINA

HUISARTSENRECEPTIE 2016

22 JANUARI 2016
ZUIDERKROON ANTWERPEN
BELGIË

Voor het tweede jaar op rij organiseerden we de jaarlijkse huisartsenreceptie van AZ Klina. Met een plezante show onder de titel “Klina Revue” presenteerden we thema's zoals 'Speakers' Corner', ‘Vaneigens’ en ‘Défilé’ in een moderne theatersetting met liveperformances van echte acteurs. Tijdens deze liveshow op maat werden alle nieuwe specialisten en huisartsen voorgesteld aan 300 gasten.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2015

4-5 DECEMBER 2015
ROTTERDAM
NEDERLAND

Op vrijdag 4 en zaterdag 5 december waren Rotterdam en het Mainport Design Hotel de setting voor een bijzonder druk weekend voor Opel-dealers en hun partners.  Deze locatie vormde het ideale decor voor de nieuwe generatie Opel-wagens; deze trendy culturele stad met vele architecturale meesterwerken weerspiegelt immers perfect de ambities van het automerk. Voor de dealers en hun partner was het weekend een mix van lifestyle, mode en culinaire traktaties. Tijdens het businessprogramma konden de partners genieten van een optioneel programma met onder andere een baristaworkshop en een verrassende tocht doorheen de stad. Na de algemene vergadering werd het gezelschap van 230 gasten met de boot Spido naar het Hulstkamp gebouw gebracht, een ouderwets gezellige jeneverdistilleerderij. 

 terug naar projecten


AZ KLINA

HUISARTSENRECEPTIE 2015

23 JANUARI 2015
ALM BERCHEM
BELGIË

Uniek live radioprogramma van één uur met Sven Pichal, opgebouwd rond AZ Klina-onderwerpen en met echte gepersonaliseerde radiogimmicks zoals commercials, nieuws-, weer- en verkeersberichten, muziek en jingles.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2013

13-14 DECEMBER 2013
LES FONTAINES
LES GRANDES ECURIES DE CHANTILLY
MAISON DE SYLVIE CHANTILLY
FRANKRIJK

Jaarlijkse afspraak voor alle Belgische Opel-dealers en een combinatie van congres, programma voor partners, avondfeest met exquis diner en brunch.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2011

DECEMBER 2011
CENTRE DES CONGRÈS DE REIMS  
DOMAINE POMMERY                    
REIMS
FRANKRIJK

Jaarlijkse afspraak voor alle Belgische Opel-dealers en een combinatie van congres, programma voor partners, avondfeest met exquis diner en brunch.

 terug naar projecten

 


exhibition stand

De organisatie van een expositie of beurs brengt voor een onderneming veel werk met zich mee. Meestal hebben ondernemingen ook niet alle expertise in huis en kost het hun heel wat inspanningen om alle onderdelen vlot in elkaar te laten overlopen. Bij New Balls Please hebben we niet alleen alle expertise in huis, we werken ook samen met partners die perfect kunnen inspelen op de identiteit van uw onderneming. Ja, wij maken de dingen gemakkelijk voor u.

BEKA

KLANT EVENEMENT

6 & 10 SEPTEMBER 2018
GERAARDSBERGEN & NIEUWEGEIN
BELGIË & NEDERLAND

De afgelopen jaren richtte Beka zich op kwaliteit en innovatie voor al haar klanten. Om op hetzelfde elan verder te gaan, friste Beka haar logo op en volgt nu een nieuwe missie om iedereen 'The best place in the world' aan te bieden. De specialist in slaapcomfort nodigde haar klanten uit op een locatie in zowel België als Nederlands om de rebranding te vieren en presenteerde de nieuwste productlijn aan het publiek. De aanwezigen werden geïnspireerd door een korte presentatie en later die avond konden ze genieten van een uitgebreid walking dinner.

← terug naar casussen


RESTORE

EUROPEAN UTILITY WEEK 2017

3-5 OKTOBER
AMSTERDAM
NEDERLAND

Decoratie, creatie, productie en opvolging van beursstand tijdens de European Utility Week 2017 in Amsterdam. We zijn er daarbij in geslaagd om de innovatieve boodschap van REstore met veel succes uit te dragen. 

← terug naar casussen


VOLVO CAR BELux

VOLVO PRESENTATIE IN BRUSSEL

14-24 JANUARI 2017

GROOT-BIJGAARDEN

BELGIË

Mensen houden van nieuwe wagens en al helemaal van de nieuwe Volvo V90 Cross Country. Tien dagen lang werd dit nieuwe model geëxposeerd in de hoofdzetel van Volvo Cars België in Groot-Bijgaarden. Met een shuttlebus werden bezoekers van het Autosalon in Brussel naar deze authentieke locatie gebracht. In een bos, nabij een houten hut met een donkerbruine lederen lounge en lichte houten tafels, werd de machtige V90 Cross Country voor de eerste keer in België aan het publiek voorgesteld.

terug naar projecten



CACAO BARRY

WORLD CHOCOLATE MASTERS

27 – 30 OKTOBER 2015
SALON DU CHOCOLAT
PARIJS

Eind oktober organiseerde onze klant Cacao Barry aan haar stand op het Salon du Chocolat de ‘World Chocolate Masters’, een wereldberoemde wedstrijd onder chocolatiers en patissiers. 20 finalisten uit 20 verschillende landen gebruikten tonnen chocolade om de mooiste creaties van chocolade te bouwen. Met meer dan 60.000 bezoekers bereikten we met ons project voor Cacao Barry echt wel de grote massa, een mooi resultaat van 3 dagen ‘chocoladegekte’.

Onze partner, communicatiebureau Berlin, maakte van de World Chocolate Masters een echt interactief evenement door de mogelijkheid te creëren om het evenement op 9 verschillende sociale mediaplatforms via de hashtag #WCM2015 te volgen. Zo werd de wereldberoemde chocoladewedstrijd een live evenement voor zowel bezoekers als het thuispubliek. Tijdens het galadiner in ‘Les Docks: Cité de la Mode et du Design’ volgde dan de grote finale van dit meerdaagse evenement. Alle gasten genoten er van een bijzonder boeiende avond.

← terug naar projecten


A.S. ADVENTURE

FLEET ECO DAYS

22 OKTOBER 2015
LUCHTFABRIEK HEUSDEN-ZOLDER

De fiets is terug om nooit meer te verdwijnen. Met een elektrische fiets kun je urenlang rijden zonder moe te worden. Omdat meer en meer ondernemingen gebruik maken van dit soort fietsen, biedt A.S. Adventure haar klanten een leasingplan aan. Aan de Luchtfabriek in Heusden-Zolder werden deze ecologische fietsen aan het publiek voorgesteld.

← terug naar projecten


A.S. ADVENTURE

BEURSSTAND

JANUARI – FEBRUARI 2015  
VAKANTIEBEURZEN ANTWERPEN
BRUSSEL

Gepersonaliseerde beursstand op de vakantiebeurzen van Antwerpen en Brussel.

← terug naar projecten

family event

Wanneer je de hele dag uit werken bent, hebben je gezinsleden geen idee van wat er zoal op de werkvloer gebeurt. Maak van hen ware ambassadeurs van uw bedrijf.

PRIVATE EVENT

25 MAY 2017
DESTELBERGEN
BELGIë

Drijvende eenhoorns. Snoep in elke hoek. Vrolijk rollen op het water in een plastieken transparante bal. En waarom hangt die grappige kleurrijke pinnata daar in de boom? We vermoeden dat magie ons stiekem in zijn greep had toen we dit dromerig private event voor onze speciale kleine klant creëerden.

 terug naar projecten


VONDELMOLEN

DORPSFEEST

21 MEI 2017
LEBBEKE
BELGIË

150 jaar gepassioneerd peperkoek produceren zou onder geen enkele omstandigheid onopgemerkt mogen blijven. Nu is een dorpsfeest organiseren voor meer dan 3000 plaatselijke bewoners niet echt een wandeling in het park. Vondelmolen’s ambitie om tot het uiterste te gaan, werd dus absoluut waargemaakt. Op deze zonnige zondagochtend waren de inwoners van Lebbeke, Wieze en Denderbelle uitgenodigd voor een uitbreide brunch aan de site van Vondelmolen, waar ze ook konden kennismaken met het productieproces in de Vondelmolen fabriek, dit alles zorgvuldig gecoördineerd door New Balls Please. Peperkoekworkshops, traditionele kinderspelen en een springkasteel maakten van dit dorpsfeest ook voor de kleintjes een onvergetelijke ervaring.

 terug naar projecten


DELOITTE

KINDERANIMATIE TIJDENS OPENING VAN KANTOREN IN GENT

23 APRIL 2016
THE LOOP
GENT

Prettige herinneringen zijn vaak ijkpunten in een mensenleven. Daarom wilde Deloitte ook bijzondere aandacht besteden aan de kinderen van hun team en besloten ze om samen met New Balls Please een gezinsdag te organiseren. Catering voor kinderen, tekensessies, een springkasteel en een bellenblaasmachine... de kinderen genoten met volle teugen van deze heerlijke dag. Meteen ook reden genoeg voor hun mama’s en papa’s om ook in de wolken te zijn.

 terug naar projecten


A.S. ADVENTURE & JUTTU

GEZINSDAG PAIRI DAIZA

16 MEI 2016
DOMAINE DE CAMBRON
BRUGELETTE – BELGIË

Een luttele 2 weken voor er in de zoo van Pairi Daiza een nieuwe babypanda zou worden geboren, organiseerde A.S. Adventure hier een gezinsdag voor haar teamleden. 1.100 gasten, waaronder teamleden, hun partners en kinderen, genoten van een dag vol animatie, sightseeing en ‘quality time’. En toen deze prachtige dag ten einde liep, werden de kinderen ook nog eens blij verrast met een kleine geschenkentas inclusief minipandabeer.

 terug naar projecten

 


PROTÉINES FOR FERRERO

25 JAAR FERRERO

SEPTEMBER 2014
AARLEN
BELGIË


Publiek evenement (in samenwerking met communicatiebureau Protéines) voor 2000 inwoners van de stad Aarlen betaald door de Ferrero fabriek. Lokale muziek-, dans- en cultuurverenigingen droegen bij tot het enorme succes van dit evenement.

 terug naar projecten

 


A.S. ADVENTURE

GEZINSDAG

JULI 2014
KASTEEL VAN GROOT-BIJGAARDEN
BELGIË

400 uitgelaten werknemers van A.S. Adventure en hun gezinnen vierden hun gezinsdag in middeleeuwse stijl.

 terug naar projecten

 

international

Ook buiten België beschikken we over een schitterend netwerk om van uw evenement een absoluut unieke ervaring te maken. We plaatsen de puntjes op de i van incentive, interactiviteit en ‘intertainment’. Hier kan je alvast inspiratie opdoen met enkele recente projecten.

brooks

superhuman academy

5-6 september 2018
lissabon
portugal

Waarschuwing, niet voor angsthazen! Een paar moedige journalisten begonnen aan een avontuurlijke tweedaagse Superhuman Academy in Portugal. Brooks daagde hen uit met verschillende lessen in mentale kracht, balans en kernkracht! De waaghalzen liepen een verticale muur op, balanceerden op een koort op 6 meter hoogte en weerstanden zelfs de vrieskou in een ijsbad. Om de ervaring compleet te maken, woonden de gloednieuwe superhumans hun eigen diploma uitreiking bij van de Superhuman Academy en vierden hun prestaties met een triomfantelijk diner en afterparty!

← terug naar projecten


BROOKS RUNNING

THE BIG ENDORSEMENT

7-8 JUNI 2017
MARBELLA
SPANJE

Tijdens het ‘Big Endorsement’-evenement van Brooks werden 30 sportjournalisten uitgenodigd voor een persconferentie in het mooie Marbella. De journalisten gingen ervan uit dat ze er een atleet zouden ontmoeten die de nieuwe Brooks-schoen, de Glycerin 15, officieel zou voorstellen. Groot was dan ook hun verbazing toen ze zelf tot officiële Brooks-atleten werden uitgeroepen en de hele dag als echte diva’s werden behandeld.

← terug naar projecten


TREND MICRO

TREND MICRO STARTEVENEMENT CONTINENTAAL EUROPA

29-31 AUGUSTUS 2017
PRAAG
TSJECHIË

In de voorbije twee jaar kwamen Trend Micro en New Balls Please elke zomer samen om een internationaal startevenement voor het Trend Micro-team voor Continentaal Europa te organiseren. Dit jaar vormde Praag het mooie decor voor dit evenement. Gedurende hun 3-daags verblijf woonden managers en werknemers een gevarieerd businessprogramma bij en verkenden ze de highlights van Praag tijdens een begeleide rondwandeling doorheen de straten van de stad en een boottocht bij valavond.

← terug naar projecten


DEME 

CONVENTION

15-18 DECEMBER 2016
CHANTILLY
FRANkrijk

De 3-daagse conventie van DEME vond plaats in het kasteel en conventiecentrum Les Fontaines in Chantilly. Met een vlekkeloze full-time coördinatie van de auditoriumsessies, quizes en workshops door New Balls Please bleef het evenement de klanten steeds opnieuw verwonderen. Omdat gasten het verdienen om als echte prinsen en prinsessen te worden verwend, werden elke dag de meeste exquisiete lunches en diners geserveerd. Ook was er aan magie en verrassing geen tekort. Zo werden alle gasten getrakteerd op een betoverende paardenshow in het paardenmuseum Les Grandes Ecuries.

← terug naar projecten


DEME

LAncering LIVING STONE

17-18 SEPTEMBER 2016
BILBAO
SPAnje

In de nabijheid van zo’n 300 mensen werd de nieuwe Living Stone in Bilbao, Spanje, tewater gelaten. Om dit historische moment te vieren was een persconferentie en een high-tech visueel presentatiemoment voorzien in het Euskalduna Conference Centre. Nadien werden alle gasten uitgenodigd om de lanceerceremonie van de Living Stone bij te wonen op het scheepswerf La Naval.

← terug naar projecten


TREND MICRO

CONTINENTAL EUROPE EXECUTIVE PARTNER MEETING

HOTEL DOLCE SITGES
31 MEI – 2 JUNI 2016
SITGES – SPANJE

De IT-beveiligingspartner Trend Micro organiseerde haar Europese congres in Sitges samen met New Balls Please. Ongeveer 70 gasten werden vanuit de luchthaven naar het 5-sterrenhotel Dolce Sitges gebracht, waar in een schitterend decor catering was voorzien. Vervolgens brachten alle gasten een bezoek aan de wijngaard van Can Rafols dels Caus. Hier werden ze ingewijd in het productieproces van de lokale wijn en in het proces voor het bottelen van olijven en konden ze een aantal workshops rond eten en drinken volgen. Een barbecue en fietstocht rondden het event af, waarna alle gasten terug naar de luchthaven werden gebracht.

← terug naar projecten

 


ROXELL

INDUSTRIEEL SEMINARIE

26-29 MEI 2016
HOTEL BARCELO RENANCIMIENTO 5*
SEVILLA – SPANJE

170 afgevaardigden – met 47 verschillende nationaliteiten – van Roxell afdelingen uit de hele wereld werden samen met hun partner uitgenodigd om gedurende 4 dagen deel te nemen aan allerlei workshops onder de warme zon van Sevilla. Naast het verzorgen van het logistieke en technische kader was New Balls Please ook verantwoordelijk voor het scouten van de perfecte locaties en de organisatie van enkele boeiende activiteiten voor dit dealercongres.

← terug naar projecten

 


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2015

4-5 DECEMBER 2015
ROTTERDAM
NEDERLAND

Op vrijdag 4 en zaterdag 5 december waren Rotterdam en het Mainport Design Hotel de setting voor een bijzonder druk weekend voor Opel-dealers en hun partners. Deze locatie vormde het ideale decor voor de nieuwe generatie Opel-wagens; deze trendy culturele stad met vele architecturale meesterwerken weerspiegelt immers perfect de ambities van het automerk. Voor de dealers en hun partner was het weekend een mix van lifestyle, mode en culinaire traktaties. Tijdens het businessprogramma konden de partners genieten van een optioneel programma met onder andere een baristaworkshop en een verrassende stadsverkenning. Na de algemene vergadering werd het gezelschap van 230 gasten met de boot Spido naar een ouderwets gezellige jeneverdistilleerderij in het Hulstkamp gebouw gebracht. 

← terug naar projecten

 


CACAO BARRY

WORLD CHOCOLATE MASTERS

27 – 30 OKTOBER 2015
SALON DU CHOCOLAT
PARIJS

Eind oktober organiseerde onze klant Cacao Barry aan haar stand op het Salon du Chocolat de ‘World Chocolate Masters’, een wereldberoemde wedstrijd onder chocolatiers en patissiers. 20 finalisten uit 20 verschillende landen gebruikten tonnen chocolade om de mooiste creaties van chocolade te bouwen. Met meer dan 60.000 bezoekers bereikten we met ons project voor Cacao Barry echt wel de grote massa, een mooi resultaat van 3 dagen ‘chocoladegekte’.

Onze partner, communicatiebureau Berlin, maakte van de World Chocolate Masters een echt interactief evenement door de mogelijkheid te creëren om het evenement op 9 verschillende sociale mediaplatforms via de hashtag #WCM2015 te volgen. Zo werd de wereldberoemde chocoladewedstrijd een live evenement voor zowel bezoekers als het thuispubliek. Tijdens het galadiner in ‘Les Docks: Cité de la Mode et du Design’ volgde dan de grote finale van dit meerdaagse evenement. Alle gasten genoten er van een bijzonder boeiende avond.

← terug naar projecten

 


TOMTOM 

SPARK PERSEVENEMENT

22-25 SEPTEMBER 2015
IBIZA, SPANJE

Meer dan 50 leden van de internationale sport- en lifestyle-pers bliezen verzamelen in Eivissa om kennis te maken met de coolste fitnesshorloge ooit. Journalisten van Vogue, Cosmopolitan, Men’s Health, bloggers en vloggers genoten er van een mix van Tabata/Yoga-moves, geïnstrueerd door Lindsay Jay, geschenken op de kamer zoals gepersonaliseerde handdoeken, gadgets en hun eigen nieuwe TomTom Spark, 'Clean & Lean' sessies met James Duigan (voedingsdeskundige van Elle Macpherson) en, niet te vergeten, een afsluitende party met DJ ‘Ministry of Sound’ in de Ocean Club.

← terug naar projecten


TOMTOM

BANDIT PERSEVENEMENT

4-8 MEI 2015
TIGNES - FRANKRIJK

Meer dan 50 actiesportjournalisten & bloggers werden door TomTom uitgenodigd voor de onthulling van de gloednieuwe BANDIT actiecamera. New Balls Please organiseerde een 5-daags persevenement met heel veel actie en heerlijke lunches en diners.

← terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2013

13-14 DECEMBER 2013
LES FONTAINES
LES GRANDES ECURIES DE CHANTILLY
MAISON DE SYLVIE CHANTILLY
FRANKRIJK

Jaarlijkse afspraak voor alle Belgische Opel-dealers en een combinatie van congres, programma voor partners, avondfeest met exquis diner en brunch.

← terug naar projecten

 


TOMTOM

GLOBALE VERKOOP- & MARKETINGMEETING

OKTOBER 2013
TROIA HOTEL LISSABON
PORTUGAL

4-daags seminarie met vergaderingen, workshops en teambuildingactiviteiten maar ook een avondprogramma en party voor 160 personeelsleden uit de marketing- & verkoopafdelingen van TomTom Worldwide.

← terug naar projecten

 


ROXELL

(IN SAMENWERKING MET THE MEDIA HOUSE)

INDUSTRIEEL SEMINARIE

JUNI 2012
ROME
ITALIË

4-daags seminarie voor dealers uit de hele wereld met presentaties, productlanceringen, workshops, een programma voor partners en een bijzonder leuke teambuildingactiviteit in het centrum van Rome.

← terug naar projecten

 


TOMTOM

GLOBALE VERKOOPMEETING

7-9 MAART 2012
AMSTERDAM
NEDERLAND

2-daags seminarie voor het AEG-team in Hotel Mövenpick met globale meetings & workshops en avondprogramma.

← terug naar projecten