activation

Geef uw merk, producten & diensten een boost

FLEXUS

GROETEN UIT ACTIVATIE

10 JANUARI 2018
Waasland Shopping Center, Sint-Niklaas
België

Als je op 10 januari in het Waasland Shopping Center was, had je de kans om terug te gaan naar je kindertijd. De stunt was bedacht door Flexus en uitgevoerd door New Balls Please om een nieuw seizoen aan te kondigen van ‘Groeten uit’ en de bijhorende televisiespot op te nemen. Mensen konden genieten van een totale make-over van haar en make-up in de stijl van de jaren 60, 70, 80 of 90. Zoals het elke make-over betaamt, werden er ook voor en na foto’s genomen, alsook werd hun reactie op de transformatie gefilmd om de herinnering te koesteren.

 terug naar projecten


FLEXUS

BLIND GETROUWD ACTIVATIE

23 JANUARI 2018
Centraal Station, Antwerpen
België


Flexus en New Balls Please hebben krachten gebundeld om het derde seizoen te lanceren van het bekende televisieprogramma Blind Getrouwd. Een imposante stand in Station Antwerpen-Centraal simuleerde een trouwsetting waar koppels werden aangespoord om hun liefde te verklaren aan elkaar. Hun omhelzing en kus werd vastgelegd met een thermische camera en geprojecteerd op een groot LED scherm, zodat iedereen de warmte tussen het koppel kon aanschouwen. De pittoreske stand trok de aandacht van vele pendelaars en zorgde voor een unieke ervaring en een geslaagde televisie spot.

 terug naar projecten


LIDL BELGIum

LIDL BEACH

23-28 MEI 2017
DE KWINTE, WESTENDE
BELGIË

Zon, ijskoude cocktails en tropische workshops... is de zomer al begonnen misschien? Gedurende 6 zonnige dagen werd Lidl België de echte koningin van het strand en bood ze ontspanning en entertainment aan personeel, pers en publiek in haar trendy Lidl Beach pop-upbar in De Kwinte, Westende.

 terug naar projecten


sanoma belgium

FLAIR SHOPPING DAY

17 JUni 2017
DOCKS BRUXSEL
BELgië

Flair Shopping Day is onder de lezers van Flair een meer dan waardevolle traditie geworden, want op die dag worden de trouwe fans in de watten gelegd als echte prinsessen. Om er ook dit jaar een magische dag van te maken, sloegen New Balls Please en Checkmate de handen in elkaar en vormden ze het shopping center Docks Bruxsel om tot het betoverende Flair Shopping Paradise. 27 000 enthousiaste bezoekers konden die dag genieten van de bekende pop-up modeshow, selfie-, makeup- en DIY-corners en van een meet n’ greet met hostess Eline De Munck in de Flair Lounge.

 terug naar projecten


A.S. ADVENTURE

ACTIVERING DE KOUTER

18 - 21 OKTOBER 2016
GENT - BELGIË

“Hoe kan je ervoor zorgen dat iedereen de verhuis van A.S. Adventure opmerkt?” Dat was voor ons de hamvraag. Het antwoord op die vraag leek heel simpel: gewoon in het midden van Gent een basiskamp opzetten en klanten de setting laten verkennen. Gedurende 3 avontuurlijke dagen kampeerde A.S. Adventure in tenten aan De Kouter alvorens naar haar nieuwe toplocatie te vertrekken: een gerenoveerd, state-of-the-artgebouw in de Zonnestraat.

 terug naar projecten


SANOMA MEDIA BELGIË

FLAIR SHOPPING DAY

16 OKTOBER 2016
WIJNEGEM SHOPPING CENTER
BELGIË

Dit jaar keerde New Balls Please het Wijnegem Shopping Center pas echt binnenstebuiten met de organisatie van deze schitterende Flair Shopping Day. Meer dan 55.000 bezoekers genoten er van de smaak van glitter en glamour! Selfiehoekjes met ‘echte sterren’, complete make-overs en doe-het-zelfworkshops maakten de dag helemaal af. Natuurlijk hadden we ook een aantal heel bijzondere gasten uitgenodigd: Karen Damen, TV-presentatrice Eline De Munck en acteurs Rik Verheye & Bart Hollanders, bekend van de populaire TV-serie 'Callboys', brachten maar al te graag de dag door met de Flair-lezers. Deze fantastische dag werd afgesloten met een geweldige party onder leiding van DJ’s Wout en Regi. 

 terug naar projecten

 


OPEL CHECK & GO

HALF SEPTEMBER – HALF OKTOBER 2016
10 LOCATIES IN BELGIË

Tijd om de baan op te gaan! Opel Check & Go toert heel België rond en doet daarbij in 5 opeenvolgende weekends 10 verschillende commerciële hotspots aan. Terwijl experts hun wagen aan een volledige check-up onderwierpen, konden de Opel-bestuurders genieten van een drankje in de Opel-lounge. Vervolgens kregen ze een uitgebreid rapport van de check-up en een specifieke en tijdelijke waardebon. Samen houden we uw Opel op de baan.

 terug naar projecten

 


SANOMA LIBELLE GREEN FAIR

24 APRIL 2016
HOMBEEK (MECHELEN)

Ongeveer 200 deelnemers vulden de namiddag op met ecologische tips, ideeën en planten aan eerlijke prijzen. Het opzet van deze beurs: het grote publiek laten kennismaken met de grote verscheidenheid aan planten, dit alles gekaderd in een gezinsvriendelijke omgeving en met comfortabele en gezellige buitenterrasjes.

 terug naar projecten

 

 


SANOMA MEDIA BELGIË

FLAIR SHOPPING DAY 2015

18 OKTOBER 2015
WIJNEGEM SHOPPING CENTER
BELGIË

18 oktober 2015: ongeveer 80.000 Belgische fashionista’s trokken naar het Wijnegem Shopping Center om er door hun favoriete magazine als prinsessen verwend te worden. Het Flair-publiek kon maar niet genoeg krijgen van de vele verrassingen, make-overs, tattooboys, selfiecamera's, gadgets, enz.

Het centrale plein werd omgebouwd tot een livepodium voor Flair On Air. Via de Antwerpse regionale radiozender 107.0 FM, online en on air, kon het thuispubliek de hele happening volgen. Tijdens dit event ontvingen Kristin en Lisa heel wat bekende gasten zoals Eva Daeleman, Ish Ait Hamou (So You Think You Can Dance), Eline De Muynck, Joy Anna Thielemans, Ben Segers, Filip Peeters en nog vele anderen.

 terug naar projecten

 

 


OPEL BELGIË

OPEL ADAM POP-UPSTORE

FEBRUARI 2013 STADSFEESTZAAL
ANTWERPEN - BELGIË

Een Opel Adam pop-upstore in hartje Antwerpen met heel wat animatie.

 terug naar projecten

 

 


client event

Uw klanten zijn uw belangrijkste activa voor uw dagelijkse bedrijfsvoering. Het is hun liefde die uw merk groot maakt. Een klant die overtuigd is van uw product en dienst wordt een ware merkambassadeur die weer nieuwe klanten aanbrengt. Toon hun uw waardering met een uniek evenement.

Bidfood

vip event

13 September 2018
Aérodrome Oostmalle
België

Bidfood viert zijn 100ste (!) verjaardag dit jaar, en ze vieren het door verschillende evenementen te organiseren over verschillende maanden. Het eerste event op de agenda was een exclusieve VIP ervaring enkele prominente klanten. De aanwezigen werden verrast met uitstekende catering en een once-in-a-lifetime kans om mee te vliegen met zeldzame militaire vliegtuigen. Dit event was het perfecte startsignaal voor verschillende verjaardagsevents. Proficiat Bidfood!

← terug naar casussen


TECONEX

IN THE SPOTLIGHTS

1 MAART 2018
DOCKS DOME, BRUSSEL
BELGIË

Als toonaangevend bedrijf in elektrische laagspanningsaansluitingen, organiseerde Teconex een fascinerende avond, volledig in het teken van de introductie van hun nieuwe visie aan hun klanten en partners. Ze lieten hun klanten hun innovatieve verlichtingsproducten ontdekken in een unieke, excentrieke setting. Nadien genoten de genodigden van verschillende optredens met spectaculaire lichteffecten en een rijkelijk walking dinner.

← terug naar casussen


Fuji Oil Europe

25ste verjaardag & opening van nieuw gebouw

6-7 OkTOBER 2017
GENT
BELGiË

Op 6 oktober kwam een bijzondere Japanse delegatie naar België afgezakt om er de 25ste verjaardag van Fuji Oil Europe te vieren en tegelijk het nagelnieuwe bedrijfsgebouw in Gent Zeehaven plechtig in te huldigen. Na de feestelijke opening werden op vrijdag voor 200 vips en op zaterdag voor 500 werknemers en hun familieleden rondleidingen doorheen het oude en nieuwe gebouw georganiseerd.

← terug naar projecten


Van Oirschot

50 jaar Van Oirschot

30 SEPTEMBER 2017
ANTWERPEN
BELGIË

Met fonkelende lichtjes en muziekoptredens maakten we van de 50ste verjaardag van Van Oirschot een onvergetelijke dag. De meer dan 1200 gasten zullen nog heel lang kunnen nagenieten van hun avondje uit in deze sprookjesachtige setting met muziekdiva Natalia en de Belgische coverband Cookies & Cream.

← terug naar projecten


PUBMARKET!

BIDVEST BEURS 2016

27 OKTOBER 2016
NEKKERBOX MECHELEN
BELGIË

Tijdens de Bidvest Beurs 2016 boden allerlei voedselleveranciers in de Nekkerbox in Mechelen hun beste diensten aan Bidvest’s klanten aan. Vervolgens werden klanten en leveranciers uitgenodigd voor een magisch winterfeest waarop ze in een wit winterlandschap konden genieten van een heerlijk diner. Rendieren, kaarslicht, sneeuwvlokken, you name it ... New Balls Please weet hoe je een feestje moet organiseren!

← terug naar projecten


VOLVO STERCKX

OPENING VAN NIEUWE SHOWROOM

20 OKTOBER 2016
HALLE
BELGIË

Feestelijke opening van de nieuwe showroom van Volvo Sterckx in Halle. Hoe kan je beter een nieuwe showroom presenteren dan met de voorstelling van een nieuwe wagen? Voor één avond deed Volvo Sterckx Halle dienst als setting voor een megaspektakel terwijl het werd verlicht door kleurrijke steltlopers die met hun glanzende kostuums LED-licht produceerden. Maar het moment suprême was ongetwijfeld de nieuwe V90 die, zich een weg banend doorheen de massa, de showroom binnenreed en daarbij echt iedereen met verstomming wist te slaan. 

← terug naar projecten


Trend Micro

Continental Europe Executive Partner Meeting

Hotel Dolce Sitges
31 MEI – 2 JUNI 2016
SITGES – SPANJE

De IT-beveiligingspartner Trend Micro organiseerde haar Europese congres in Sitges samen met New Balls Please. Ongeveer 70 gasten werden vanuit de luchthaven naar het 5-sterrenhotel Dolce Sitges gebracht, waar in een schitterend decor catering was voorzien. Vervolgens brachten alle gasten een bezoek aan de wijngaard van Can Rafols dels Caus, waar ze het productieproces van de lokale wijn konden volgen en ook ingewijd werden in enkele andere lokale activiteiten zoals het bottelen van olijven en een aantal voeding- en drankworkshops. Een barbecue en fietstocht rondde het event af, waarna alle gasten terug naar de luchthaven werden gebracht.

← terug naar projecten


Unilin

21 APRIL 2016
THE LOFT DU 202
BRUSSEL

Unilin zorgt voor een vroege zomer voor haar gasten. Interieurontwerpers uit het hele land werden uitgenodigd voor een gezellig samenzijn in Loft 202 in Brussel.
Op deze bijzondere plek zullen ze kunnen luisteren naar een spreker die gespecialiseerd is in festivaldecors zoals die van Tomorrowland.
Tijdens en na zijn lezing kunnen de creatieve geesten bij een hapje en een drankje ook nog eens hun netwerk uitbreiden.

← terug naar projecten

 

 


PUBMARKET! VOOR BIDVEST

BIDVEST BEURS 2015

15 OKTOBER 2015
BELGIË

Brussels Event Brewery was gastheer voor "More than tradition", een B2B-beurs georganiseerd door Bidvest voor 57 exposanten (o.a. Danone België, Unilever, Duni, Douwe Egberts België Croky, Lotus Bakeries) en circa 700 gasten, met afsluitend diner en een meer dan geslaagd optreden van Raf Van Brussel en zijn partyband Brussels At Night.

Bidvest is marktleider op het vlak van foodservice in België. Als onderdeel van de Zuid-Afrikaanse Bidvest Groep selecteren ze dealers en groothandelaars. Ook de zoektocht naar producten is afgestemd op de heel diverse noden van hun klanten, net zoals het klaarmaken van de bestellingen en de regelmatige leveringen over heel België en Luxemburg. Alle activiteiten worden perfect gecoördineerd met hun respectieve klanten, die allen op zoek zijn naar oplossingen voor een optimale en doeltreffende controle over hun keuken en de “one-stop-leveringen”.

← terug naar projecten


Berlin for Vanhaerents

7th Heaven

19JUNI 2015
GROEN KWARTIER (ANTWERPEN)
BELGIË

In de zoektocht naar kopers of investeerders nodigde Vanhaerents 50 topklanten uit tot een bezoek aan een van haar overblijvende penthouses op de site ‘t Groen Kwartier in Antwerpen. Topcatering van The Jane (Sergio Herman en Nick Bril) en The Upper Room Bar brachten alle gasten in de 7de hemel.

← terug naar projecten

 


PUBMARKET! VOOR BIDVEST

BIDVEST BEURS 2014

OKTOBER 2014
WILD GALLERY
BRUSSEL – BELGIË

Beurs voor professionals opgebouwd door alle voedingsleveranciers van Bidvest in de Wild Gallery in Brussel, gecombineerd met een fantastisch avondevenement met food trucks en livemuziek van The Vicious.

← terug naar projecten


MPI BELGIUM

BE Conference

24 JUNi 2015
CHÂTEAU FOND'ROY
BRUSSEL
BELGIË

Jaarlijkse BE Conferentie voor de Belgische afdeling van MPI (Meeting Professionals International). In het prachtige decor van Château Fond'Roy in Brussel werden de deelnemers ondergedompeld in een wereld van perfecte service en uitmuntende gastvrijheid. 

← terug naar projecten

 


BINSFELD

LANCERING ARCELOR MITTAL

11 JUNI 2015
PARK VAN BEERVELDE
BELGIË

80 exclusieve B2B-gasten genoten van een productlanceringsseminarie in combinatie met een overheerlijk diner en entertainment op topniveau van een wereldberoemde goochelaar en een ontspannend jazztrio.

← terug naar projecten

 


congress

Een congres kan je definiëren als "een heleboel mensen die bijeenkomen rond een welbepaald thema of onderwerp". Nationale en internationale congressen hebben geen geheimen meer voor ons. New Balls Please maakt van uw mega-event een groot succes door de juiste setting en de perfecte locatie te kiezen.

PORT OF ANTWERP

LANCERING WORLD PORT SUSTAINABILITY PROGRAM

 

22-23 MAART 2018
Het Havenhuis, Antwerpen
België

Tien jaar na de opstart van het World Port Climate Initiative, organiseerde Havenbedrijf Antwerpen een gedenkwaardige tweedaagse conferentie om het nieuwe World Port Sustainability Program te lanceren. Het evenement was gewijd aan het engagement van de internationale havens voor de nieuwe duurzame ontwikkelingsdoelen. C-levels van prominente wereldhavens, internationale aandeelhouders en H.M. Koningin Mathilde waren getuige van dit unieke symposium en genoten van inspirerende keynote speakers, interactieve workshops en boeiende paneldiscussies.

 terug naar projecten


AZ KLINA

THE TONIGHT SHOW STARRING AZ KLINA

26 JANUARI 2018
BLUEPOINT, ANTWERPEN
BELGIË

Op 26 januari 2018 was het weer tijd voor de jaarlijkse Huisartsen receptie van AZ Klina waar traditioneel de nieuwe specialisten worden voorgesteld aan de regionale huisartsen. Deze editie ging door in Bluepoint Antwerpen waarbij de verborgen talenten van de specialisten centraal stonden. Dit zorgde voor een schitterende avond met verrassende films, optredens en interviews met als concept: The Tonight Show, starring AZ Klina, met Lieven Van Gils als talkshow host en onder muzikale begeleiding van de AZ Klina Houseband.

 terug naar projecten


FEVIA

JAARVERGADERING

4 DECEMBER 2017
BRUSSEL
BELGIË

In de aanwezigheid van 700 gasten organiseerden Fevia én New Balls Please hét netwerk evenement van het jaar in de voedingsindustrie. CEO's en consultants werden vermaakt met een 70 minuten durende interactieve show met chef Albert Verdeyen in een compleet ingerichte keuken, onder professionele presentatie van Hanne Decoutere. De netwerk receptie achteraf werd verzorgd door verschillende leden en partners van Fevia, waarbij er authentieke, Belgische ingrediënten gebruikt werden. Bestempeld als de meest succesvolle editie ooit, waren we ook trots om deel te mogen uitmaken van de lancering van de nieuwe huisstijl van Fevia. 

 terug naar casussen


AZ KLINA

AZ KLINA UNPLUGGED

27 JANUARI 2017
JAISELINGS ROYAL PALACE
WERNHOUT, NEDERLAND

Ongetwijfeld zal AZ Klina Unplugged herinnerd worden als dé muziekshow van het jaar met een fantastisch liveconcert en intrigerende interviews in het Jaiselings Royal Palace in Nederland. Centrale gast Paul Michiels en enkele van zijn vele getalenteerde muziekvrienden zorgden samen voor een aantal indrukwekkende muzikale performances. Daarbij werd elke act gevolgd door een diepte-interview tussen Roos Van Acker en de nieuwe specialisten en huisartsen van AZ Klina. Na deze geslaagde mix van topentertainment en interessante gesprekken sloot AZ Klina de avond af met een al even voortreffelijk walking dinner.

 terug naar projecten


DEME 

CONVENTION

15-18 DECEMBER 2016
CHANTILLY
FRANkrijk

De 3-daagse conventie van DEME vond plaats in het kasteel en conventiecentrum Les Fontaines in Chantilly. Met een vlekkeloze full-time coördinatie van de auditoriumsessies, quizes en workshops door New Balls Please bleef het evenement de klanten steeds opnieuw verwonderen. Omdat gasten het verdienen om als echte prinsen en prinsessen te worden verwend, werden elke dag de meeste exquisiete lunches en diners geserveerd. Ook was er aan magie en verrassing geen tekort. Zo werden alle gasten getrakteerd op een betoverende paardenshow in het paardenmuseum Les Grandes Ecuries.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

OPEL DEALERCONGRES

18-19 NOVEMBER 2016
C-MINE-GENK/DE CENTRALE-HEUSDEN-ZOLDER

Een perfecte ontmoetingsplaats voor al haar dealers op een unieke locatie: dat was waar Opel naar op zoek was. En dus werden alle Opel-dealers uit België en Luxemburg uitgenodigd om naar C-mine Genk te komen, een voormalige mijnsite getransformeerd tot een creatieve hub. Terwijl de Opel-dealers deelnamen aan het businessprogramma, stond er voor hun partners een workshop “karikatuurtekenen” op het programma. Een hoop creativiteit en veel plezier zetten de toon voor de rest van de dag. Dan was het eindelijk tijd voor het avondfeest met diner. In een in mysterieus blauw en rood licht gehuld mijndecor kregen de gasten een heerlijk uitgebreid diner geserveerd door obers verkleed als oude mijnwerkers. En natuurlijk was er ook goede muziek. Olivier Laurent wist de harten van het publiek te veroveren met een geweldige zang- en imitatie-act. 

 terug naar projecten


AZ KLINA

HUISARTSENRECEPTIE 2016

22 JANUARI 2016
ZUIDERKROON ANTWERPEN
BELGIË

Voor het tweede jaar op rij organiseerden we de jaarlijkse huisartsenreceptie van AZ Klina. Met een plezante show onder de titel “Klina Revue” presenteerden we thema's zoals 'Speakers' Corner', ‘Vaneigens’ en ‘Défilé’ in een moderne theatersetting met liveperformances van echte acteurs. Tijdens deze liveshow op maat werden alle nieuwe specialisten en huisartsen voorgesteld aan 300 gasten.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2015

4-5 DECEMBER 2015
ROTTERDAM
NEDERLAND

Op vrijdag 4 en zaterdag 5 december waren Rotterdam en het Mainport Design Hotel de setting voor een bijzonder druk weekend voor Opel-dealers en hun partners.  Deze locatie vormde het ideale decor voor de nieuwe generatie Opel-wagens; deze trendy culturele stad met vele architecturale meesterwerken weerspiegelt immers perfect de ambities van het automerk. Voor de dealers en hun partner was het weekend een mix van lifestyle, mode en culinaire traktaties. Tijdens het businessprogramma konden de partners genieten van een optioneel programma met onder andere een baristaworkshop en een verrassende tocht doorheen de stad. Na de algemene vergadering werd het gezelschap van 230 gasten met de boot Spido naar het Hulstkamp gebouw gebracht, een ouderwets gezellige jeneverdistilleerderij. 

 terug naar projecten


AZ KLINA

HUISARTSENRECEPTIE 2015

23 JANUARI 2015
ALM BERCHEM
BELGIË

Uniek live radioprogramma van één uur met Sven Pichal, opgebouwd rond AZ Klina-onderwerpen en met echte gepersonaliseerde radiogimmicks zoals commercials, nieuws-, weer- en verkeersberichten, muziek en jingles.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2013

13-14 DECEMBER 2013
LES FONTAINES
LES GRANDES ECURIES DE CHANTILLY
MAISON DE SYLVIE CHANTILLY
FRANKRIJK

Jaarlijkse afspraak voor alle Belgische Opel-dealers en een combinatie van congres, programma voor partners, avondfeest met exquis diner en brunch.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2011

DECEMBER 2011
CENTRE DES CONGRÈS DE REIMS  
DOMAINE POMMERY                    
REIMS
FRANKRIJK

Jaarlijkse afspraak voor alle Belgische Opel-dealers en een combinatie van congres, programma voor partners, avondfeest met exquis diner en brunch.

 terug naar projecten

 


exhibition stand

De organisatie van een expositie of beurs brengt voor een onderneming veel werk met zich mee. Meestal hebben ondernemingen ook niet alle expertise in huis en kost het hun heel wat inspanningen om alle onderdelen vlot in elkaar te laten overlopen. Bij New Balls Please hebben we niet alleen alle expertise in huis, we werken ook samen met partners die perfect kunnen inspelen op de identiteit van uw onderneming. Ja, wij maken de dingen gemakkelijk voor u.

BEKA

KLANT EVENEMENT

6 & 10 SEPTEMBER 2018
GERAARDSBERGEN & NIEUWEGEIN
BELGIË & NEDERLAND

De afgelopen jaren richtte Beka zich op kwaliteit en innovatie voor al haar klanten. Om op hetzelfde elan verder te gaan, friste Beka haar logo op en volgt nu een nieuwe missie om iedereen 'The best place in the world' aan te bieden. De specialist in slaapcomfort nodigde haar klanten uit op een locatie in zowel België als Nederlands om de rebranding te vieren en presenteerde de nieuwste productlijn aan het publiek. De aanwezigen werden geïnspireerd door een korte presentatie en later die avond konden ze genieten van een uitgebreid walking dinner.

← terug naar casussen


RESTORE

EUROPEAN UTILITY WEEK 2017

3-5 OKTOBER
AMSTERDAM
NEDERLAND

Decoratie, creatie, productie en opvolging van beursstand tijdens de European Utility Week 2017 in Amsterdam. We zijn er daarbij in geslaagd om de innovatieve boodschap van REstore met veel succes uit te dragen. 

← terug naar casussen


VOLVO CAR BELux

VOLVO PRESENTATIE IN BRUSSEL

14-24 JANUARI 2017

GROOT-BIJGAARDEN

BELGIË

Mensen houden van nieuwe wagens en al helemaal van de nieuwe Volvo V90 Cross Country. Tien dagen lang werd dit nieuwe model geëxposeerd in de hoofdzetel van Volvo Cars België in Groot-Bijgaarden. Met een shuttlebus werden bezoekers van het Autosalon in Brussel naar deze authentieke locatie gebracht. In een bos, nabij een houten hut met een donkerbruine lederen lounge en lichte houten tafels, werd de machtige V90 Cross Country voor de eerste keer in België aan het publiek voorgesteld.

terug naar projecten



CACAO BARRY

WORLD CHOCOLATE MASTERS

27 – 30 OKTOBER 2015
SALON DU CHOCOLAT
PARIJS

Eind oktober organiseerde onze klant Cacao Barry aan haar stand op het Salon du Chocolat de ‘World Chocolate Masters’, een wereldberoemde wedstrijd onder chocolatiers en patissiers. 20 finalisten uit 20 verschillende landen gebruikten tonnen chocolade om de mooiste creaties van chocolade te bouwen. Met meer dan 60.000 bezoekers bereikten we met ons project voor Cacao Barry echt wel de grote massa, een mooi resultaat van 3 dagen ‘chocoladegekte’.

Onze partner, communicatiebureau Berlin, maakte van de World Chocolate Masters een echt interactief evenement door de mogelijkheid te creëren om het evenement op 9 verschillende sociale mediaplatforms via de hashtag #WCM2015 te volgen. Zo werd de wereldberoemde chocoladewedstrijd een live evenement voor zowel bezoekers als het thuispubliek. Tijdens het galadiner in ‘Les Docks: Cité de la Mode et du Design’ volgde dan de grote finale van dit meerdaagse evenement. Alle gasten genoten er van een bijzonder boeiende avond.

← terug naar projecten


A.S. ADVENTURE

FLEET ECO DAYS

22 OKTOBER 2015
LUCHTFABRIEK HEUSDEN-ZOLDER

De fiets is terug om nooit meer te verdwijnen. Met een elektrische fiets kun je urenlang rijden zonder moe te worden. Omdat meer en meer ondernemingen gebruik maken van dit soort fietsen, biedt A.S. Adventure haar klanten een leasingplan aan. Aan de Luchtfabriek in Heusden-Zolder werden deze ecologische fietsen aan het publiek voorgesteld.

← terug naar projecten


A.S. ADVENTURE

BEURSSTAND

JANUARI – FEBRUARI 2015  
VAKANTIEBEURZEN ANTWERPEN
BRUSSEL

Gepersonaliseerde beursstand op de vakantiebeurzen van Antwerpen en Brussel.

← terug naar projecten

family event

Wanneer je de hele dag uit werken bent, hebben je gezinsleden geen idee van wat er zoal op de werkvloer gebeurt. Maak van hen ware ambassadeurs van uw bedrijf.

PRIVATE EVENT

25 MAY 2017
DESTELBERGEN
BELGIë

Drijvende eenhoorns. Snoep in elke hoek. Vrolijk rollen op het water in een plastieken transparante bal. En waarom hangt die grappige kleurrijke pinnata daar in de boom? We vermoeden dat magie ons stiekem in zijn greep had toen we dit dromerig private event voor onze speciale kleine klant creëerden.

 terug naar projecten


VONDELMOLEN

DORPSFEEST

21 MEI 2017
LEBBEKE
BELGIË

150 jaar gepassioneerd peperkoek produceren zou onder geen enkele omstandigheid onopgemerkt mogen blijven. Nu is een dorpsfeest organiseren voor meer dan 3000 plaatselijke bewoners niet echt een wandeling in het park. Vondelmolen’s ambitie om tot het uiterste te gaan, werd dus absoluut waargemaakt. Op deze zonnige zondagochtend waren de inwoners van Lebbeke, Wieze en Denderbelle uitgenodigd voor een uitbreide brunch aan de site van Vondelmolen, waar ze ook konden kennismaken met het productieproces in de Vondelmolen fabriek, dit alles zorgvuldig gecoördineerd door New Balls Please. Peperkoekworkshops, traditionele kinderspelen en een springkasteel maakten van dit dorpsfeest ook voor de kleintjes een onvergetelijke ervaring.

 terug naar projecten


DELOITTE

KINDERANIMATIE TIJDENS OPENING VAN KANTOREN IN GENT

23 APRIL 2016
THE LOOP
GENT

Prettige herinneringen zijn vaak ijkpunten in een mensenleven. Daarom wilde Deloitte ook bijzondere aandacht besteden aan de kinderen van hun team en besloten ze om samen met New Balls Please een gezinsdag te organiseren. Catering voor kinderen, tekensessies, een springkasteel en een bellenblaasmachine... de kinderen genoten met volle teugen van deze heerlijke dag. Meteen ook reden genoeg voor hun mama’s en papa’s om ook in de wolken te zijn.

 terug naar projecten


A.S. ADVENTURE & JUTTU

GEZINSDAG PAIRI DAIZA

16 MEI 2016
DOMAINE DE CAMBRON
BRUGELETTE – BELGIË

Een luttele 2 weken voor er in de zoo van Pairi Daiza een nieuwe babypanda zou worden geboren, organiseerde A.S. Adventure hier een gezinsdag voor haar teamleden. 1.100 gasten, waaronder teamleden, hun partners en kinderen, genoten van een dag vol animatie, sightseeing en ‘quality time’. En toen deze prachtige dag ten einde liep, werden de kinderen ook nog eens blij verrast met een kleine geschenkentas inclusief minipandabeer.

 terug naar projecten

 


PROTÉINES FOR FERRERO

25 JAAR FERRERO

SEPTEMBER 2014
AARLEN
BELGIË


Publiek evenement (in samenwerking met communicatiebureau Protéines) voor 2000 inwoners van de stad Aarlen betaald door de Ferrero fabriek. Lokale muziek-, dans- en cultuurverenigingen droegen bij tot het enorme succes van dit evenement.

 terug naar projecten

 


A.S. ADVENTURE

GEZINSDAG

JULI 2014
KASTEEL VAN GROOT-BIJGAARDEN
BELGIË

400 uitgelaten werknemers van A.S. Adventure en hun gezinnen vierden hun gezinsdag in middeleeuwse stijl.

 terug naar projecten

 

international

Ook buiten België beschikken we over een schitterend netwerk om van uw evenement een absoluut unieke ervaring te maken. We plaatsen de puntjes op de i van incentive, interactiviteit en ‘intertainment’. Hier kan je alvast inspiratie opdoen met enkele recente projecten.

brooks

superhuman academy

5-6 september 2018
lissabon
portugal

Waarschuwing, niet voor angsthazen! Een paar moedige journalisten begonnen aan een avontuurlijke tweedaagse Superhuman Academy in Portugal. Brooks daagde hen uit met verschillende lessen in mentale kracht, balans en kernkracht! De waaghalzen liepen een verticale muur op, balanceerden op een koort op 6 meter hoogte en weerstanden zelfs de vrieskou in een ijsbad. Om de ervaring compleet te maken, woonden de gloednieuwe superhumans hun eigen diploma uitreiking bij van de Superhuman Academy en vierden hun prestaties met een triomfantelijk diner en afterparty!

← terug naar projecten


BROOKS RUNNING

THE BIG ENDORSEMENT

7-8 JUNI 2017
MARBELLA
SPANJE

Tijdens het ‘Big Endorsement’-evenement van Brooks werden 30 sportjournalisten uitgenodigd voor een persconferentie in het mooie Marbella. De journalisten gingen ervan uit dat ze er een atleet zouden ontmoeten die de nieuwe Brooks-schoen, de Glycerin 15, officieel zou voorstellen. Groot was dan ook hun verbazing toen ze zelf tot officiële Brooks-atleten werden uitgeroepen en de hele dag als echte diva’s werden behandeld.

← terug naar projecten


TREND MICRO

TREND MICRO STARTEVENEMENT CONTINENTAAL EUROPA

29-31 AUGUSTUS 2017
PRAAG
TSJECHIË

In de voorbije twee jaar kwamen Trend Micro en New Balls Please elke zomer samen om een internationaal startevenement voor het Trend Micro-team voor Continentaal Europa te organiseren. Dit jaar vormde Praag het mooie decor voor dit evenement. Gedurende hun 3-daags verblijf woonden managers en werknemers een gevarieerd businessprogramma bij en verkenden ze de highlights van Praag tijdens een begeleide rondwandeling doorheen de straten van de stad en een boottocht bij valavond.

← terug naar projecten


DEME 

CONVENTION

15-18 DECEMBER 2016
CHANTILLY
FRANkrijk

De 3-daagse conventie van DEME vond plaats in het kasteel en conventiecentrum Les Fontaines in Chantilly. Met een vlekkeloze full-time coördinatie van de auditoriumsessies, quizes en workshops door New Balls Please bleef het evenement de klanten steeds opnieuw verwonderen. Omdat gasten het verdienen om als echte prinsen en prinsessen te worden verwend, werden elke dag de meeste exquisiete lunches en diners geserveerd. Ook was er aan magie en verrassing geen tekort. Zo werden alle gasten getrakteerd op een betoverende paardenshow in het paardenmuseum Les Grandes Ecuries.

← terug naar projecten


DEME

LAncering LIVING STONE

17-18 SEPTEMBER 2016
BILBAO
SPAnje

In de nabijheid van zo’n 300 mensen werd de nieuwe Living Stone in Bilbao, Spanje, tewater gelaten. Om dit historische moment te vieren was een persconferentie en een high-tech visueel presentatiemoment voorzien in het Euskalduna Conference Centre. Nadien werden alle gasten uitgenodigd om de lanceerceremonie van de Living Stone bij te wonen op het scheepswerf La Naval.

← terug naar projecten


TREND MICRO

CONTINENTAL EUROPE EXECUTIVE PARTNER MEETING

HOTEL DOLCE SITGES
31 MEI – 2 JUNI 2016
SITGES – SPANJE

De IT-beveiligingspartner Trend Micro organiseerde haar Europese congres in Sitges samen met New Balls Please. Ongeveer 70 gasten werden vanuit de luchthaven naar het 5-sterrenhotel Dolce Sitges gebracht, waar in een schitterend decor catering was voorzien. Vervolgens brachten alle gasten een bezoek aan de wijngaard van Can Rafols dels Caus. Hier werden ze ingewijd in het productieproces van de lokale wijn en in het proces voor het bottelen van olijven en konden ze een aantal workshops rond eten en drinken volgen. Een barbecue en fietstocht rondden het event af, waarna alle gasten terug naar de luchthaven werden gebracht.

← terug naar projecten

 


ROXELL

INDUSTRIEEL SEMINARIE

26-29 MEI 2016
HOTEL BARCELO RENANCIMIENTO 5*
SEVILLA – SPANJE

170 afgevaardigden – met 47 verschillende nationaliteiten – van Roxell afdelingen uit de hele wereld werden samen met hun partner uitgenodigd om gedurende 4 dagen deel te nemen aan allerlei workshops onder de warme zon van Sevilla. Naast het verzorgen van het logistieke en technische kader was New Balls Please ook verantwoordelijk voor het scouten van de perfecte locaties en de organisatie van enkele boeiende activiteiten voor dit dealercongres.

← terug naar projecten

 


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2015

4-5 DECEMBER 2015
ROTTERDAM
NEDERLAND

Op vrijdag 4 en zaterdag 5 december waren Rotterdam en het Mainport Design Hotel de setting voor een bijzonder druk weekend voor Opel-dealers en hun partners. Deze locatie vormde het ideale decor voor de nieuwe generatie Opel-wagens; deze trendy culturele stad met vele architecturale meesterwerken weerspiegelt immers perfect de ambities van het automerk. Voor de dealers en hun partner was het weekend een mix van lifestyle, mode en culinaire traktaties. Tijdens het businessprogramma konden de partners genieten van een optioneel programma met onder andere een baristaworkshop en een verrassende stadsverkenning. Na de algemene vergadering werd het gezelschap van 230 gasten met de boot Spido naar een ouderwets gezellige jeneverdistilleerderij in het Hulstkamp gebouw gebracht. 

← terug naar projecten

 


CACAO BARRY

WORLD CHOCOLATE MASTERS

27 – 30 OKTOBER 2015
SALON DU CHOCOLAT
PARIJS

Eind oktober organiseerde onze klant Cacao Barry aan haar stand op het Salon du Chocolat de ‘World Chocolate Masters’, een wereldberoemde wedstrijd onder chocolatiers en patissiers. 20 finalisten uit 20 verschillende landen gebruikten tonnen chocolade om de mooiste creaties van chocolade te bouwen. Met meer dan 60.000 bezoekers bereikten we met ons project voor Cacao Barry echt wel de grote massa, een mooi resultaat van 3 dagen ‘chocoladegekte’.

Onze partner, communicatiebureau Berlin, maakte van de World Chocolate Masters een echt interactief evenement door de mogelijkheid te creëren om het evenement op 9 verschillende sociale mediaplatforms via de hashtag #WCM2015 te volgen. Zo werd de wereldberoemde chocoladewedstrijd een live evenement voor zowel bezoekers als het thuispubliek. Tijdens het galadiner in ‘Les Docks: Cité de la Mode et du Design’ volgde dan de grote finale van dit meerdaagse evenement. Alle gasten genoten er van een bijzonder boeiende avond.

← terug naar projecten

 


TOMTOM 

SPARK PERSEVENEMENT

22-25 SEPTEMBER 2015
IBIZA, SPANJE

Meer dan 50 leden van de internationale sport- en lifestyle-pers bliezen verzamelen in Eivissa om kennis te maken met de coolste fitnesshorloge ooit. Journalisten van Vogue, Cosmopolitan, Men’s Health, bloggers en vloggers genoten er van een mix van Tabata/Yoga-moves, geïnstrueerd door Lindsay Jay, geschenken op de kamer zoals gepersonaliseerde handdoeken, gadgets en hun eigen nieuwe TomTom Spark, 'Clean & Lean' sessies met James Duigan (voedingsdeskundige van Elle Macpherson) en, niet te vergeten, een afsluitende party met DJ ‘Ministry of Sound’ in de Ocean Club.

← terug naar projecten


TOMTOM

BANDIT PERSEVENEMENT

4-8 MEI 2015
TIGNES - FRANKRIJK

Meer dan 50 actiesportjournalisten & bloggers werden door TomTom uitgenodigd voor de onthulling van de gloednieuwe BANDIT actiecamera. New Balls Please organiseerde een 5-daags persevenement met heel veel actie en heerlijke lunches en diners.

← terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERCONGRES 2013

13-14 DECEMBER 2013
LES FONTAINES
LES GRANDES ECURIES DE CHANTILLY
MAISON DE SYLVIE CHANTILLY
FRANKRIJK

Jaarlijkse afspraak voor alle Belgische Opel-dealers en een combinatie van congres, programma voor partners, avondfeest met exquis diner en brunch.

← terug naar projecten

 


TOMTOM

GLOBALE VERKOOP- & MARKETINGMEETING

OKTOBER 2013
TROIA HOTEL LISSABON
PORTUGAL

4-daags seminarie met vergaderingen, workshops en teambuildingactiviteiten maar ook een avondprogramma en party voor 160 personeelsleden uit de marketing- & verkoopafdelingen van TomTom Worldwide.

← terug naar projecten

 


ROXELL

(IN SAMENWERKING MET THE MEDIA HOUSE)

INDUSTRIEEL SEMINARIE

JUNI 2012
ROME
ITALIË

4-daags seminarie voor dealers uit de hele wereld met presentaties, productlanceringen, workshops, een programma voor partners en een bijzonder leuke teambuildingactiviteit in het centrum van Rome.

← terug naar projecten

 


TOMTOM

GLOBALE VERKOOPMEETING

7-9 MAART 2012
AMSTERDAM
NEDERLAND

2-daags seminarie voor het AEG-team in Hotel Mövenpick met globale meetings & workshops en avondprogramma.

← terug naar projecten


OPEL BELGIË

DEALERCONGRES 2011

DECEMBER 2011
CENTRE DES CONGRÈS DE REIMS  
DOMAINE POMMERY                    
REIMS – FRANKRIJK

Jaarlijkse afspraak voor alle Belgische Opel-dealers en een combinatie van congres, programma voor partners, avondfeest met exquis diner en brunch.

← terug naar projecten

 


TOMTOM

GLOBALE VERKOOPMEETING

6-9 APRIL 2011
ISTANBOEL
TURKIJE

4-daags seminarie voor de verkoop- en marketingafdeling van TomTom International in het prachtige Istanboel.

← terug naar projecten


meeting

Samenkomen met uw businesspartners, leveranciers, klanten en andere mensen draait in de eerste (en tweede) plaats om indrukken. Begin uw samenwerking in een goede vibe en verken op een ontspannen manier alle mogelijkheden van uw partnerschap.

modere

modere biocell preLAUNCH

11 juni 2018
straatsburg
BELGIË

Als toonaangevend bedrijf op het gebied van lifestyle essentials introduceerde Modere onlangs zijn Modere Collagen Sciences-producten in Europa. Brandambassadeurs werden uitgenodigd om de nieuwe producten te ontdekken en kregen de kans om merchandise aan te schaffen van Modere. Alle aanwezigen genoten zichtbaar van een namiddag met inspirerende lezingen en het proeven van de nieuwe producten!

← terug naar casussen


Opel OCUC

OPEL BELGIË

17-18 NOVEMBER 2017
VOEREN
BELGIË

Verborgen achter een magisch herfstlandschap lag een schitterend oud herenhuis te wachten op de 20 beste verkopers van OPEL OCUC om hun uitstekende verkoopresultaten te vieren en om hen en hun partners eindeloos te verwennen met de talloze charmes van dit prachtige verblijf.

← terug naar casussen


DELOITTE

DELOITTE DSI DAY

FERME DE PROFONDVAL
COURT-ST.-ETIENNE
BELGIË

Ergens op een afgelegen locatie, helemaal in de Far West, organiseerden Deloitte en New Balls Please een bedrijfsvergadering voor de ‘Services & Investments’-afdeling van Deloitte. Na het zakelijke gedeelte werd de ruimte met countrymuziek, westernspelletjes en animatie omgetoverd tot een saloon uit de Far West om op deze mooie septemberavond nog een leuk feestje te bouwen.

← terug naar projecten


DEME 

CONVENTION

15-18 DECEMBER 2016
CHANTILLY
FRANCE

De 3-daagse conventie van DEME vond plaats in het kasteel en conventiecentrum Les Fontaines in Chantilly. Met een vlekkeloze full-time coördinatie van de auditoriumsessies, quizes en workshops door New Balls Please bleef het evenement de klanten steeds opnieuw verwonderen. Omdat gasten het verdienen om als echte prinsen en prinsessen te worden verwend, werden elke dag de meeste exquisiete lunches en diners geserveerd. Ook was er aan magie en verrassing geen tekort. Zo werden alle gasten getrakteerd op een betoverende paardenshow in het paardenmuseum Les Grandes Ecuries.

← terug naar projecten

DEME

LAUNCH LIVING STONE

17-18 SEPTEMBER 2016
BILBAO
SPAnje

In de nabijheid van zo’n 300 mensen werd de nieuwe Living Stone in Bilbao, Spanje, tewater gelaten. Om dit historische moment te vieren was een persconferentie en een high-tech visueel presentatiemoment voorzien in het Euskalduna Conference Centre. Nadien werden alle gasten uitgenodigd om de lanceerceremonie van de Living Stone bij te wonen op het scheepswerf La Naval.

← terug naar projecten


OPEL BELGIum

DEALERS VAN GECERTIFICEERDE TWEEDEHANDSAUTO’S VAN OPEL

26-27 NOVEMBER 2016
THERMAE PALACE
OOSTENDE – BELGIË

Gedurende twee dagen werden 60 Opel-dealers van gecertificeerde tweedehandsauto’s als echte prinsen behandeld in het Thermae Palace hotel in Oostende. Tijdens een korte receptie kregen de gasten alvast enkele hapjes met overheerlijke zeevruchten geserveerd door vrolijke obers verkleed als garnaalvissers. Maar er kwam nog meer: een unieke proeverij van 4 verschillende soorten champagne met verrukkelijke kaviaar onder leiding van sommelier van het jaar 2013 Sepideh Sedaghatnia bracht de gasten helemaal in vervoering. Tot slot was er le moment suprême waarop iedereen had gewacht: de veiling van 3 volledig ingepakte Opel wagens waarop de dealers tijdens het diner een bod konden indienen.

← terug naar projecten


TREND MICRO

CONTINENTAL EUROPE MEETING

HOTEL DOLCE SITGES
29 – 31 AUGUSTUS 2016
SITGES – SPANJE

Never change a winning team. Of in dit geval: een winnende locatie. Na een succesvolle partnermeeting in mei besloot IT-beveiligingspartner Trend Micro om voor een intern evenement terug te keren naar het mooie Sitges. Ongeveer 90 werknemers trokken dus opnieuw naar Sitges en genoten er van een interessante combinatie van seminaries en workshops. Business én ontspanning dus en voor ons alweer een geslaagde opdracht.

← terug naar projecten

 

 


TREND MICRO

CONTINENTAL EUROPE EXECUTIVE PARTNER MEETING

HOTEL DOLCE SITGES
31 MEI – 2 JUNI 2016
SITGES – SPANJE

De IT-beveiligingspartner Trend Micro organiseerde haar Europese congres in Sitges samen met New Balls Please. Ongeveer 70 gasten werden vanuit de luchthaven naar het 5-sterrenhotel Dolce Sitges gebracht, waar in een schitterend decor catering was voorzien. Vervolgens brachten alle gasten een bezoek aan de wijngaard van Can Rafols dels Caus. Hier werden ze ingewijd in het productieproces van de lokale wijn en in het proces voor het bottelen van olijven en konden ze een aantal workshops rond eten en drinken volgen. Een barbecue en fietstocht rondden het event af, waarna alle gasten terug naar de luchthaven werden gebracht.

← terug naar projecten

 


VANDERKERCKHOVE & DEVOS VOOR BOUW.PUNT

REBRANDINGEVENEMENT VOOR LEVERANCIERS

OKTOBER 2014
ANTWERPEN
BELGIË

Evenement voor leveranciers op de Pure Liner. Het programma bestond uit een presentatie over de rebranding van Bouwpunt, een stijlvolle receptie en een bezoek aan de mooie Antwerpse haven.

← terug naar projecten


TOMTOM

GLOBALE VERKOOP- & MARKETINGMEETING

OKTOBER 2013 / TROIA HOTEL LISSABON –
PORTUGAL

4-daags seminarie voor 160 werknemers van de marketing- en verkoopafdelingen van TomTom Worldwide met vergaderingen, workshops, teambuildingactiviteiten, avondvullend programma en afsluitend avondfeest.

← terug naar projecten


TOMTOM

GLOBALE VERKOOP- & MARKETINGMEETING

7-9 MAART 2012
AMSTERDAM
NEDERLAND

2-daags seminarie voor het AEG-team in Hotel Mövenpick met globale meetings & workshops en avondprogramma.

← terug naar projecten

 


TOMTOM

GLOBALE VERKOOP- & MARKETINGMEETING

6-9 APRIL 2011
ISTANBOEL
TURKIJE

4-daags seminarie voor de verkoop- en marketingafdeling van TomTom International in het prachtige Istanboel.

← terug naar projecten

 


press event

De media openen de poort naar meer zichtbaarheid voor uw onderneming, merk, dienst of product. Nodig de pers uit op uw evenement en creëer maximale aandacht.

BROOKS RUNNING

THE BIG ENDORSEMENT

7-8 JUNI 2017
MARBELLA
SPANJE

Tijdens het ‘Big Endorsement’-evenement van Brooks werden 30 sportjournalisten uitgenodigd voor een persconferentie in het mooie Marbella. De journalisten gingen ervan uit dat ze er een atleet zouden ontmoeten die de nieuwe Brooks-schoen, de Glycerin 15, officieel zou voorstellen. Groot was dan ook hun verbazing toen ze zelf tot officiële Brooks-atleten werden uitgeroepen en de hele dag als echte diva’s werden behandeld.

 terug naar projecten


VONDELMOLEN

KONINKLIJK BEZOEK VONDELMOLEN

14 MAART 2017
VONDELMOLEN, LEBBEKE
BELGIË

150 jaar of 5 generaties bestaan, is best wel uniek voor een Belgisch familiebedrijf. In deze eerste lentemaand vierde de grootste producent van peperkoek in België, Vondelmolen, met de hulp van New Balls Please zijn 150ste verjaardag samen met enkele captains of industry en andere VIP-genodigden, de pers en – tot ieders vreugde – zijne Koninklijke Hoogheid, Koning Filip.

 terug naar projecten


OPEL BELGIum

SNEAK PREVIEW OPEL CROSSLAND X

21-22 MAART 2017
VILVOORDE
BELGIË

In het seizoen waarin alles terug tot leven komt, verscheen ook het nieuwe Opel Crossland X model met ongeziene elegantie op het toneel. Twee dagen lang stond deze nieuwe Opel-telg in Vilvoorde in het middelpunt van de belangstelling. Op deze sprookjesachtige locatie, met een decor opgebouwd uit de zachtste kleuren en de helderste lentebloemen, werden de pers en B2B-klanten uitgenodigd om de Crossland X te komen ontdekken.

 terug naar projecten


LIDL BELGIum

OPENING LIDL VAN DE TOEKOMST

13 DECEMBER 2016
GEEL
BELGIË

New Balls Please vatte samen met Lidl een reis naar de toekomst aan. Tijdens de opening van deze nieuwe winkel kon de pers bewonderend genieten van deze Lidl van de Toekomst. Na een speech van de CEO van Lidl België, Boudewijn van den Brand, volgde de pers een van de managers op een rondleiding doorheen dit majestueuze gebouw. Met zijn hoge ramen en hoog dak maakte deze Lidl van de Toekomst grote indruk op alle aanwezigen. En na een hapje en een drankje kreeg de pers ook nog eens een mooie goodiebag mee naar huis.

 terug naar projecten

 


DE LIJN

INHULDIGING VAN EINDHALTE TRAM 21

6 NOVEMBER 2016
BIBLIOTHEEK VAN ZWIJNAARDE
BELGIË

De inhuldiging van de eindhalte van tram 21, de bibliotheek van Zwijnaarde, door de burgemeester van Gent Daniël Termont, Vlaams minister van mobiliteit Ben Weyts en Gents schepen voor mobiliteit en openbare werken Filip Watteeuw werd gevolgd door een vrolijke receptie in een immense partytent, opgepimpt met gele en grijze ballonnen en voorzien van een glittertattoohoek voor kinderen. Bijna 1500 lokale bewoners genoten er van een hapje en een drankje en van de muziek die werd verzorgd door de Koninklijke Harmonie van Zwijnaarde. 

 terug naar projecten

 


DE LIJN

OPENING VAN NIEUWE HALTE VOOR TRAM 4

15 MAART, 2016
UZ GENT
BELGIUM

Met veel plezier verzorgden we de inhuldiging van de nieuwe tramhalte aan het UZ Gent samen met ongeveer 100 gasten. Tijdens de plechtigheid drukten sprekers zoals Eric Mortier (gedelegeerd afgevaardigde van het Universitair Ziekenhuis Gent), Dirk Busschaert (Voorzitter van De Lijn Oost-Vlaanderen), Filip Watteeuw (Gents schepen voor mobiliteit en openbare werken), Daniël Termont (burgemeester van Gent) en Ben Weyts (Vlaams minister van mobiliteit) hun enthousiasme over de gerealiseerde uitbreiding van de tramroute uit.

 terug naar projecten

 


TOMTOM 

SPARK PERSEVENEMENT

22-25 SEPTEMBER 2015
IBIZA, SPANJE

Meer dan 50 leden van de internationale sport- en lifestyle-pers bliezen verzamelen in Eivissa om kennis te maken met de coolste fitnesshorloge ooit. Journalisten van Vogue, Cosmopolitan, Men’s Health, bloggers en vloggers genoten er van een mix van Tabata/Yoga-moves, geïnstrueerd door Lindsay Jay, geschenken op de kamer zoals gepersonaliseerde handdoeken, gadgets en hun eigen nieuwe TomTom Spark, 'Clean & Lean' sessies met James Duigan (voedingsdeskundige van Elle Macpherson) en, niet te vergeten, een afsluitende party met DJ ‘Ministry of Sound’ in de Ocean Club.

 terug naar projecten

 


TOMTOM

BANDIT PERSEVENEMENT

4-8 MEI 2015
TIGNES
FRANKRIJK

Meer dan 50 actiesportjournalisten & bloggers werden door TomTom uitgenodigd voor de onthulling van de gloednieuwe BANDIT actiecamera. New Balls Please organiseerde een 5-daags persevenement met heel veel actie en heerlijke lunches en diners.

 terug naar projecten


DE LIJN

LANCERING VAN ALBATROS
DE LANGSTE TRAM

11 MEI 2015
UZ GENT
BELGIË


Lancering van de gloednieuwe langste tram "de Albatros” in het stadscentrum van Gent. De tram werd voorgesteld aan de pers en het personeel van De Lijn.

 terug naar projecten


BERLIN VOOR CALLEBAUT

OPENING CALLEBAUT ACADEMY

JUNI 2014
CALLEBAUT FABRIEK WIEZE BELGIUM

Verhalende visuele voorstelling voor 250 VIP-genodigden en de pers.

 terug naar projecten

static1.squarespace.jpg
static1.squarespace-1.jpg

product launch

We lanceren uw product als een Apollo 11. Samen gaan we aan gestage snelheid recht op uw doel af. We zorgen voor het wow-effect en geven uw nieuwe creatie de blitzstart die ze nodig heeft. Er is geen betere manier om uw campagne te starten dan met een productlancering opgezet door New Balls Please

volvo

volvo v60 prelaunch days

19 APRIL - 4 Mei 2018
Volvo Cars Belux, Sint-Agatha-Berchem
België

Innovatie is al lang een kernwaarde bij Volvo, en de visie van New Balls Please sluit daar naadloos bij aan. Voor de prelaunch days van de vernieuwde Volvo V60 werd een heuse loft met rooftop geïnstalleerd in de Volvo showroom in Brussel, volledig ingericht in luxueuze Scandinavische stijl. Naast 8 dealer nights, 2 VIP avonden, 2 after work parties en 2 familiedagen voorzien we ook tijd voor 6 dagen individuele bezoeken en verschillende interne trainingen. Een oldtimer Volvo 245, een vleugelpiano en 3 nieuwe Volvo V60 zorgden voor de juiste magie tijdens het event. Het resultaat? Compleet verraste bezoekers, uiterst tevreden dealers én een fiere klant.

 terug naar casussen


callebaut

ruby rb1

1 maart 2018
Tour & Taxis, Brussel
België

Het jaarlijkse Chocoladesalon, was de ideale gelegenhe