activation

Geef uw merk, producten & diensten een boost

FLEXUS

GROETEN UIT ACTIVATIE

10 JANUARI 2018
Waasland Shopping Center, Sint-Niklaas
België

Als je op 10 januari in het Waasland Shopping Center was, had je de kans om terug te gaan naar je kindertijd. De stunt was bedacht door Flexus en uitgevoerd door New Balls Please om een nieuw seizoen aan te kondigen van ‘Groeten uit’ en de bijhorende televisiespot op te nemen. Mensen konden genieten van een totale make-over van haar en make-up in de stijl van de jaren 60, 70, 80 of 90. Zoals het elke make-over betaamt, werden er ook voor en na foto’s genomen, alsook werd hun reactie op de transformatie gefilmd om de herinnering te koesteren.

 terug naar projecten


FLEXUS

BLIND GETROUWD ACTIVATIE

23 JANUARI 2018
Centraal Station, Antwerpen
België


Flexus en New Balls Please hebben krachten gebundeld om het derde seizoen te lanceren van het bekende televisieprogramma Blind Getrouwd. Een imposante stand in Station Antwerpen-Centraal simuleerde een trouwsetting waar koppels werden aangespoord om hun liefde te verklaren aan elkaar. Hun omhelzing en kus werd vastgelegd met een thermische camera en geprojecteerd op een groot LED scherm, zodat iedereen de warmte tussen het koppel kon aanschouwen. De pittoreske stand trok de aandacht van vele pendelaars en zorgde voor een unieke ervaring en een geslaagde televisie spot.

 terug naar projecten


LIDL BELGIum

LIDL BEACH

23-28 MEI 2017
DE KWINTE, WESTENDE
BELGIË

Zon, ijskoude cocktails en tropische workshops... is de zomer al begonnen misschien? Gedurende 6 zonnige dagen werd Lidl België de echte koningin van het strand en bood ze ontspanning en entertainment aan personeel, pers en publiek in haar trendy Lidl Beach pop-upbar in De Kwinte, Westende.

 terug naar projecten


sanoma belgium

FLAIR SHOPPING DAY

17 JUni 2017
DOCKS BRUXSEL
BELgië

Flair Shopping Day is onder de lezers van Flair een meer dan waardevolle traditie geworden, want op die dag worden de trouwe fans in de watten gelegd als echte prinsessen. Om er ook dit jaar een magische dag van te maken, sloegen New Balls Please en Checkmate de handen in elkaar en vormden ze het shopping center Docks Bruxsel om tot het betoverende Flair Shopping Paradise. 27 000 enthousiaste bezoekers konden die dag genieten van de bekende pop-up modeshow, selfie-, makeup- en DIY-corners en van een meet n’ greet met hostess Eline De Munck in de Flair Lounge.

 terug naar projecten


A.S. ADVENTURE

ACTIVERING DE KOUTER

18 - 21 OKTOBER 2016
GENT - BELGIË

“Hoe kan je ervoor zorgen dat iedereen de verhuis van A.S. Adventure opmerkt?” Dat was voor ons de hamvraag. Het antwoord op die vraag leek heel simpel: gewoon in het midden van Gent een basiskamp opzetten en klanten de setting laten verkennen. Gedurende 3 avontuurlijke dagen kampeerde A.S. Adventure in tenten aan De Kouter alvorens naar haar nieuwe toplocatie te vertrekken: een gerenoveerd, state-of-the-artgebouw in de Zonnestraat.

 terug naar projecten


SANOMA MEDIA BELGIË

FLAIR SHOPPING DAY

16 OKTOBER 2016
WIJNEGEM SHOPPING CENTER
BELGIË

Dit jaar keerde New Balls Please het Wijnegem Shopping Center pas echt binnenstebuiten met de organisatie van deze schitterende Flair Shopping Day. Meer dan 55.000 bezoekers genoten er van de smaak van glitter en glamour! Selfiehoekjes met ‘echte sterren’, complete make-overs en doe-het-zelfworkshops maakten de dag helemaal af. Natuurlijk hadden we ook een aantal heel bijzondere gasten uitgenodigd: Karen Damen, TV-presentatrice Eline De Munck en acteurs Rik Verheye & Bart Hollanders, bekend van de populaire TV-serie 'Callboys', brachten maar al te graag de dag door met de Flair-lezers. Deze fantastische dag werd afgesloten met een geweldige party onder leiding van DJ’s Wout en Regi. 

 terug naar projecten

 


OPEL CHECK & GO

HALF SEPTEMBER – HALF OKTOBER 2016
10 LOCATIES IN BELGIË

Tijd om de baan op te gaan! Opel Check & Go toert heel België rond en doet daarbij in 5 opeenvolgende weekends 10 verschillende commerciële hotspots aan. Terwijl experts hun wagen aan een volledige check-up onderwierpen, konden de Opel-bestuurders genieten van een drankje in de Opel-lounge. Vervolgens kregen ze een uitgebreid rapport van de check-up en een specifieke en tijdelijke waardebon. Samen houden we uw Opel op de baan.

 terug naar projecten

 


SANOMA LIBELLE GREEN FAIR

24 APRIL 2016
HOMBEEK (MECHELEN)

Ongeveer 200 deelnemers vulden de namiddag op met ecologische tips, ideeën en planten aan eerlijke prijzen. Het opzet van deze beurs: het grote publiek laten kennismaken met de grote verscheidenheid aan planten, dit alles gekaderd in een gezinsvriendelijke omgeving en met comfortabele en gezellige buitenterrasjes.

 terug naar projecten

 

 


SANOMA MEDIA BELGIË

FLAIR SHOPPING DAY 2015

18 OKTOBER 2015
WIJNEGEM SHOPPING CENTER
BELGIË

18 oktober 2015: ongeveer 80.000 Belgische fashionista’s trokken naar het Wijnegem Shopping Center om er door hun favoriete magazine als prinsessen verwend te worden. Het Flair-publiek kon maar niet genoeg krijgen van de vele verrassingen, make-overs, tattooboys, selfiecamera's, gadgets, enz.

Het centrale plein werd omgebouwd tot een livepodium voor Flair On Air. Via de Antwerpse regionale radiozender 107.0 FM, online en on air, kon het thuispubliek de hele happening volgen. Tijdens dit event ontvingen Kristin en Lisa heel wat bekende gasten zoals Eva Daeleman, Ish Ait Hamou (So You Think You Can Dance), Eline De Muynck, Joy Anna Thielemans, Ben Segers, Filip Peeters en nog vele anderen.

 terug naar projecten

 

 


OPEL BELGIË

OPEL ADAM POP-UPSTORE

FEBRUARI 2013 STADSFEESTZAAL
ANTWERPEN - BELGIË

Een Opel Adam pop-upstore in hartje Antwerpen met heel wat animatie.

 terug naar projecten